Børn til bryllup

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. maj 2013

Lunae

Karla skriver:

Vi har valgt at alle de par der har børn som er inviteret, har fået muligheden for at tage børnene med. Der er rigtig mange børn i familien, og min mand ville meget gerne have sin ældste nevø med, og så var det svært at udvælge nogle. Vi har valgt at lave børnebord og så er det selvfølgelig forældrene der har ansvaret for børnene. En del har valgt ikke at tage børn med. Det er jo op til forældrene, hvad de vil

Vi synes det var en god løsning for os, da vi har meget med alle børnene at gøre, og det ville være forkert, hvis ikke de var med

Jeg kender flere der har gjort det på den måde og overvejer det også lidt selv. Dog tænker jeg, at pga starttidspunktet (16.30 vielse og fest derefter) at det vil ligge en dæmper på de voksne som skal have børn med!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. maj 2013

Lunae

Michelle88 skriver:

Vi valgte kun at invitere dem som var over konfirmations alderen.. De mindre var kun med i kirke, men nu havde vi heller ikke selv børn dengang.

Ville du have gjort det anderledes nu?

Anmeld

1. maj 2013

Lunae

Yurie skriver:

Hvad med at børnerne er med til vielsen og maden, og så måske bliver hentet bagefter? Ved ikke hvor mange det er. Og aldrene?

Det drejer sig om 12 børn inkl vores to. Alderen er 10 mdr til 12 år.

Vi skal vies til festen kl 16.30 og derefter er der fest! Synes hurtigt at det bliver sent, hvis børnene skal være med til hele spisningen også!

Anmeld

1. maj 2013

TNBC

Lunae skriver:

Det drejer sig om 12 børn inkl vores to. Alderen er 10 mdr til 12 år.

Vi skal vies til festen kl 16.30 og derefter er der fest! Synes hurtigt at det bliver sent, hvis børnene skal være med til hele spisningen også!

Så ser om de ikke kan blive hentet efter kirken.

Anmeld

1. maj 2013

Moma

Jeg synes, I skal gøre det til en fest, I har lyst til at have. Der er rigtigt mange, der ikke har børn med. 

En gang i mellem er det da skønt at kunne tage i byen UDEN børn  Så længe man tager hendyn til de børn, der ammes. 

Anmeld

1. maj 2013

wamse

Vi havde børn med til vores bryllup, og det ville jeg gøre igen da
Det skulle være en hyggelig dag for os alle. Måske er forskellen også, at vi blev viet på rådhuset, så vi var igang med maden allerede fra middag

Anmeld

1. maj 2013

FruK

Til mit eget bryllup var der børn med. Men vi blev gift på rådhuset om formiddagen og var bare hjemme bagefter.

Hvis jeg skulle holde aften-fest ville jeg ikke invitere børn med. Og blev jeg inviteret ville jeg helst komme uden børn - fordi det sikkert ikke ville være særlig sjovt for dem at være med. Og dermed heller ikke sjovt for de voksne at have dem der. 

Anmeld

1. maj 2013

Troldemommi

Vi havde ikke selv fået barn endnu da vi blev gift, men vores familie og venners børn var med til vores bryllup, vi blev så også gift om formiddagen hvor de kunne være mere med, jeg ville ikke gøre noget om den dag idag, men nu er jeg heller ikke til de der bryllupper hvor det hele skal være så højtideligt, syntes nemlig tit at de højtidelige bryllupper er kedelige.

Monica

Anmeld

1. maj 2013

mth1987

Vi havde børn med til vores. 

Jeg tænker også det måske godt ka blive et problem at få passet børn da de fleste af dem man kender som regel også er med til brylluppet

men kommer jo også meget an på hvilken slags bryllup man vil ha. Jeg er ikk så glad for al for megen opmærksomhed og ville derfor bare godt ha et lille bryllup. Havde dog frabedt taler og sange, men det valgte nogen at overhører

Anmeld

1. maj 2013

Isabella_mor

Lunae skriver:

Kæresten og jeg skal giftes og sad lige og snakkede gæsteliste!

Vi er i tvivl om, om der skal inviteres børn eller ej!

Hvad gjorde i? Eller hvad ville i gøre?

Man kan jo godt have børn med til receptionen og evt spisning. alt efter alder. og når den rigtige fest så skal gå igang, så kan børnene så passes  osv, 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.