Anonym skriver:
åh du rammer et meget ømt punkt - får helt tårer i øjnene. For jo, de går sammen - men jeg har kun fået plads til den ene i den nye børnehave (en evig fejl fra pladsanvisningen til tvillingeforældre)!
Og har sagt NEJ til den nye plads, hvis min anden søn ikke også kan flytte. De skal ikke gå i hver deres institution 
Så selv om det ER det bedste for T, at blive flyttet - kan det være jeg ikke kan få flyttet ham, fordi V ikke kan få plads 
Jeg sys' det er så strengt at systemet fungerer sådan - de kan jo se det er tvillinger, hvorfor kun tilbyde én plads. Så vent dog til der er to
Det var ikke min hensigt. Åh den S.... pladsanvisning. Er det ikke mulig at ringe og lægge et pres på dem ? Mange børnehaver kører jo med overbelægning i perioder. SNAK for din syge moster og din drengs trivsel. Brug hans sensitive som et begrundelse.
Her har jeg selv tvillinger, dog store på knap 12 år. Hvor den ene er særlig sensitiv, hans skolegang har båret tydelig præg af ikke at blive set , hørt og forstået. Hvilket har haft stor betydning for os som familie, ikke mindt tvilling bror.
Lillebror på 3,5 er også under skrap mistanke for at være sensitiv. Han startede i børnehave d 1/11 og det gik fint i starten. Men skal da love for det vendte, og efter 4 mdr stod jeg med en dreng som SKREG hver morgen når vi skulle afsted. Snakkede med børnehaven MANGE gange. men de var ganske uforstående.
Vi valgte at skifte d 18/3 og nu har vi en dreng der stor trives. Er glad hver morgen når han skal afsted. Jeg tror helst sikkert det skyldes at pædagogerne i den nye, rummer HAM. og SER ham og hans behov.
Hvor jeg føler med dig. Jeg ville ringe og se om jeg kunne lægge pres på pladsanvisningen
Anmeld