Alle med dumme og negative kommentar, skal ignoreres. OM det er mod dem der ammer eller giver flaske.
Der er ingen tvivl om at amning er noget naturligt! og på ingen måde ulækkert, og hvis folk mener det skal de bare lade være med at skrive.
Men der er også mange på "flasken" som ville ønske de kunne amme, og ser op til dem der kan. Men som bliver svinet til, fordi nogen tror at man gør det fordi man er en egoistisk mor.
Sandheden er at der er dumme folk overalt. Så skal vi ikke bare koncentrere os om at vi alle er mødre og vi prøver at gøre det der er det bedste for vores børn? Og er det så ikke ligegyldigt om vi ammer eller giver flaske, så længe vores børn har det godt.
Jeg er selv en der har været på "flasken", og jeg elsker at høre om folk der ammer og har fået det til at fungere. Men jeg ville personligt også ønske at der kunne være en debat hvor dem der ammer kan "hjælpe" og forklarer om det, i stedet for at danne en lille klub for dem selv.
For vi er altså mange på "flasken" som gik helt ned, fordi vi fra starten af graviditeten havde sagt til os selv: "selvfølgelig skal jeg amme! det er bedst for mit barn", men af en eller anden grund gik det galt.
Så jeg vil gerne en gang for alle vide, er dette et sted hvor man skal se ned på dem der ikke kunne amme? (for så opretter jeg sku selv en debat), eller kan man som "flaske mor" bruge denne debat til at lære noget fra dem der ammer?
Anmeld