Jeg har valgt at amme mine børn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. april 2013

maria_wlt

Tristan blev kun ammet kort pga svamp og lyst.

ene blev fuldammet indtil hun var 5,5 mdr.. Derefter ammede jeg når hun havde lyst og hun sagde selv stop da hun var 9 mdr

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. april 2013

raca

kriknu skriver:

Jeg håber virkelig på at kunne amme, har en veninde som har en tøs på 9 måneder og hun ammer stadigvæk - hendes datter kan dog ikke nøjes længere, men hun kan simpelthen ikke få sig selv til at stoppe igen 

.

mine børns overgangsperioder hvor de både er blevet ammet og har fået fat føde har også været lange..2 år og 3 år og

Anmeld

26. april 2013

Krussedulle

isabellasmor skriver:

Så er det nok bare hvordan man læser det, jeg synes i hvert fald det er rimelig tydeligt i start indlægget, at det her handler om kvinder der ammer, og at det ikke er en af de der flaske vs bryst debatter. 

Det har jeg heller ikke påstået!

Ts bad om oplevelser med amning, that's it!

Som skrevet "du (ts) får det til at lyde som om at flaskemødre ikke må svare"
Fordi én skrev at hun havde haft en skidt oplevelse...

Anmeld

26. april 2013

baby012

Krussedulle skriver:

Ja, du skrev på side 3, at du oprettede debatten for at høre fra andre som også valgte et brystbarn..
Det skrev du til en som svarede, at hende oplevelse med amning bestemt ikke var positiv..

Men det er jo stadig en oplevelse..

det var lidt om hvordan jeg oplever at fuldamme... 

Vilmeget gerne høre fra andre, hvordan oplever/oplevede du amning ? Hvad fik dig til at vælge som du gjorde?

Hvor længe fortsatte/fortsætter du? 

Der er ingen i min omgangskreds som ammede i mere end to måneder top. Men tænker lidt, at jeg ikke kan være den eneste som har valgt amning, frem for flaske ?

synes fint jeg unsderstreger at det er folk der som jeg selv har valgt at amme, da jeg ikke selv kender nogen  

henvender mig på intet tidspunkt til folk der bevidst vælger amning fra .. 

Anmeld

26. april 2013

Nadia&Daniel

Vil bare lige "sige" (nu når ts har linket min tidligere kommentar i denne tråd - min tidligere kommentar: Min datter "tog" valget for mig): MIN DATTER FIK FLASKE.. Bare lige vist ts troede andet..

God dag til alle

Anmeld

26. april 2013

Valle81

Heldigvis findes der større problemer i verdenen og livet en spørgsmålet om man ammer eller ej, fuldammer eller ej, vælger bevidst eller må give op:-)

God lørdag:-)

Anmeld

26. april 2013

baby012

Krussedulle skriver:

Hvordan oplevede du amning?

Det er da måske 90% der kan svare på det, selvom de ikke nødvendigvis har fuldammet deres barn/børn!

På side 3 svare ts, at debatten er henvendt til dem som har valgt at få et brystbarn..
Ergo, hvis hun ikke vil have svar fra dem som af en eller anden grund måtte stoppe amning, så skulle det måske fremgå i det første indlæg!

Er også interesseret i at høre fra folk dom ikke fuld ammede, men ikke fra dem som ikkevil/ville amme deres barn.. 

De fleste i denne debat har ikke fuld ammet i seks måneder, men det de alle har tilfældes ift. Hvem? Er at de gerne ville amme og gerne vil med næste barn.. 

Anmeld

26. april 2013

Krussedulle

baby012 skriver:

det var lidt om hvordan jeg oplever at fuldamme... 

Vilmeget gerne høre fra andre, hvordan oplever/oplevede du amning ? Hvad fik dig til at vælge som du gjorde?

Hvor længe fortsatte/fortsætter du? 

Der er ingen i min omgangskreds som ammede i mere end to måneder top. Men tænker lidt, at jeg ikke kan være den eneste som har valgt amning, frem for flaske ?

synes fint jeg unsderstreger at det er folk der som jeg selv har valgt at amme, da jeg ikke selv kender nogen  

henvender mig på intet tidspunkt til folk der bevidst vælger amning fra .. 

Vil meget gerne høre fra andre, hvordan oplevede du amning?

Igen, det kan 90% vel svare på..

Anmeld

26. april 2013

Krussedulle

baby012 skriver:

Er også interesseret i at høre fra folk dom ikke fuld ammede, men ikke fra dem som ikkevil/ville amme deres barn.. 

De fleste i denne debat har ikke fuld ammet i seks måneder, men det de alle har tilfældes ift. Hvem? Er at de gerne ville amme og gerne vil med næste barn.. 

Bum!

Okay, hun skrev jo også til dig, (på side 3) at hun kæmpede i 8 uger!
Men stadig havde en dårlig oplevelse...

Anmeld

26. april 2013

baby012

Nadia&Daniel skriver:

Vil bare lige "sige" (nu når ts har linket min tidligere kommentar i denne tråd - min tidligere kommentar: Min datter "tog" valget for mig): MIN DATTER FIK FLASKE.. Bare lige vist ts troede andet..

God dag til alle

Regnede også med at det var flaske  

men eftersom at din datter tog valget for dig, var det jo det rigtige for hende, og ikke dig der nægtede hende brystet.. 

Det er der jeg mener forskellen er, synes det er sejt man kæmper og kæmper, så har man forsøgt  

menman er også vildt sej hvis man indser at det ikke går at amme det barn man har og gerne vil amme, og så giver barnet den flaske som barnet har valgt.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.