FrkZier skriver:
Der sker en maaaasse ting og sager i min graviditet lige pt - og det vil jeg da lige dele med jer der gider læse 
Jeg havde igår tid til samtale med overlægen på svangre amb. hvor vi skulle snakke om igangsættelsen, hun var næsten klar til at sætte mig igang med det samme, det var dog liiiiige voldsomt nok, vil jo helst gerne gå i gang selv så vi fik forhandlet os frem til 'så tæt på termin som muligt' (fik et opkald senere på dagen med den endelige tid) det endte med at jeg fik en tid til igang sættelse d. 1/5-2013 hvor jeg er 40+0 så det bliver jo ikke tættere på termin 
mit blodtryk var for højt så skulle lige forbi biokemisk og have tappet blod, dog nævnte hun ikke noget omkring blodprøverne da hun ringede igår eftermiddags så regner bare med de var fine 
hun mærkede mig indvendigt hvor jeg er ca. 2 cm åben og hun mærkede på hans hovede, hun sagde hun var lidt hård ved mig i håb om at fremprovokere et eller andet (håber ikke han kommer ud med et blåtøje
) ..
men INGEN baby endnu, massere af plulveer og mens. smerter men eftersom jeg er 1.gangs kan jeg jo snildt gå helt til igangsættelsen om 13 dage før jeg føder selvom jeg er de 2 cm. åben, så vi krydser bare fingre for han snart vil ud 
jeg har været SÅ ked af min vægt, som siger intet mindre end +27kg
ja jeg spørger tit mig selv.. hvor gik det galt?? men det gjorde det jo da væsken kom og ødelagde mit liv! hun var dog utrolig cool omkring det lægen, hun sagde at hvis jeg kun havde taget 10kg på havde jeg jo slet ikke været der med de problemer jeg har, det er jo pga. de massive væskeophobninger at jeg har taget så voldsomt meget på OG det er jo så slemt at de vil sætte mig igang, så det altså ikke bare for sjovt.. det prøver jeg at huske mig selv på når jeg kigger på badebolden i spejlet! hold nu op jeg fylder godt til, ikke kun maven, men lår, arme, ansigt, RØV og alt er bare blevet dobbelt så stort, men det jo klart med alle de ekstra kg! glæder mig til de forsvinder igen!!
hold nu op hvor jeg glæder mig til at kunne gøre ting selv, det altså ikke fedt at skulle få sin kæreste til at skære maden ud fordi man har for ondt til at holde på bestikket!
når men her kommer et billede af badebolden m. kun 13 dage til det hele med sikkerhed er overstået!
ps. supermanden er skønnet til 3300g så det jo en helt dejlig gennemsnitsvægt 
og så er der også kun 13 dage til i kan høre hvad supermanden skal hedde 
Husk på når du synes vægten er lidt deprimerende - det er væske, det forsvinder igen! Jeg blev jo sat igang pga SSF, og 10 dage efter fødslen var de 20 kg jeg havde taget på forsvundet igen, og blodtrykket er igen normalt..