38+1 m. supermanden og lang update på igangsættelse osv.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. april 2013

mommy1991

FrkZier skriver:

De begyndte så småt at komme omkring uge 23 - men det blev først rigtig slemt fra uge 28 og så det bare gået stødt ned af bakke siden! 

Åh, okay  Det er sgu lidt skræmmende!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. april 2013

FrkZier

Britt88 skriver:

Dejlig babyhule

Husk på når du synes vægten er lidt deprimerende - det er væske, det forsvinder igen! Jeg blev jo sat igang pga SSF, og 10 dage efter fødslen var de 20 kg jeg havde taget på forsvundet igen, og blodtrykket er igen normalt..

Så hvis du har spørgsmål vedr igangsættelse - så skriver du bare

Tak 

Ih det jeg altså glad for at høre håber mine kg forsvinder ligeså hurtig!!

mange tak det vil jeg skrive mig bag øret!

Anmeld

19. april 2013

mommy1991

FrkZier skriver:

absolut ikke 

Du har fanme da også bare været uheldig!!!!!  Håber at du i det mindste får en god, nem fødsel!! Det fortjener du 

Anmeld

19. april 2013

FrkZier

emmagirl skriver:

Du har fanme da også bare været uheldig!!!!!  Håber at du i det mindste får en god, nem fødsel!! Det fortjener du 

Har fået virkelig virkelig mange strækmærker 

Mange tak

Anmeld

19. april 2013

mommy1991

FrkZier skriver:

Har fået virkelig virkelig mange strækmærker 

Mange tak

Åh suk.. Er virkelig ked af det på dine vegne over at du har haft det så besværligt og må døje med så meget og så ovenikøbet få strækmærker over det hele.. Kom de lige pludselig eller snigende? Har hørt at mange regner med at de går fri, og så siger det bare "bang" i uge 37 (eller i slutningen i hvertfald..)

Anmeld

19. april 2013

FrkZier

emmagirl skriver:

Åh suk.. Er virkelig ked af det på dine vegne over at du har haft det så besværligt og må døje med så meget og så ovenikøbet få strækmærker over det hele.. Kom de lige pludselig eller snigende? Har hørt at mange regner med at de går fri, og så siger det bare "bang" i uge 37 (eller i slutningen i hvertfald..)

Jeg læste at 95% af alle dem der for strækmærker for dem i uge 36! 

Nogen for dem først EFTER fødslen 

Men omkring ugr 25 fik jeg rundt om min navlepievring, det havde jeg godt forberedt mig på så det generede mig ikke rigtig, men omkring 36/37+ flækkede maveskindet bare og dr bliver mere og mere røde for hver eneste dag!! (Endnu end grund til han snart gerne  må komme ud!)

Anmeld

19. april 2013

mommy1991

FrkZier skriver:

Men omkring ugr 25 fik jeg rundt om min navlepievring, det havde jeg godt forberedt mig på så det generede mig ikke rigtig, men omkring 36/37+ flækkede maveskindet bare og dr bliver mere og mere røde for hver eneste dag!! (Endnu end grund til han snart gerne  må komme ud!)

Ja, man går rigtig og glæder sig over ikke at have nogen og vupti, så eksploderer det bare når man næsten er færdig... Det er sgu egentlig lidt underligt!??  Gad vide om hormonerne går ekstra amok i de uger? For man siger jo at det ikke "kun" er fordi at maveskindet strækker sig....

Anmeld

19. april 2013

mommy1991

FrkZier skriver:

Og seriøst... efter fødslen? Det er jo bare........forkert! 

Anmeld

19. april 2013

FrkZier

emmagirl skriver:

Ja, man går rigtig og glæder sig over ikke at have nogen og vupti, så eksploderer det bare når man næsten er færdig... Det er sgu egentlig lidt underligt!??  Gad vide om hormonerne går ekstra amok i de uger? For man siger jo at det ikke "kun" er fordi at maveskindet strækker sig....

Det kunne have været rart hvis de bare var blevet væk !! 

Anmeld

19. april 2013

Juliekp

Puha hvor træls med alle de strækmærker...  

Med så meget modvind, må vi krydse fingre for at du får en helt fantastisk fødsel! 

Ikke alle får strækmærker.. Jeg fik et ikke eneste under min graviditet og lidt over 3 måneder efter har jeg stadig ikke et eneste.. MEN HVIS jeg skulle vælge at få flere børn, så har jeg på fornemmelsen at de kommer... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.