38+1 m. supermanden og lang update på igangsættelse osv.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. april 2013

B&J

FrkZier skriver:

idag skulle jeg gå hen til en cafe hvor jeg skulle mødes med nogen veninder ca. 1 km - hvilket jo ikke er særlig meget, men hold nu k**t det er hårdt når man har SÅ mange ekstra kilo at slæbe på

men ja, det kan du jo nok godt selv huske

er virkelig spændt på at se hvor meget jeg vejer efter fødsel, skal veje mig inden FG og så vejer jeg mig en uge efter, glææder mig til at se hvad vægten siger

jaaa jeg ved tydligt hvor hårdt det var også der for det må være super hårdt for dig...

ej en super ide ja så kan man følge vægten det er lidt spænde hvor meget der ryger efter sådan en fødsel

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. april 2013

FrkZier

Juliekp skriver:

Man har vel lov at håbe  

hehe nemlig

Anmeld

18. april 2013

Babydrøm

FrkZier skriver:

Der sker en maaaasse ting og sager i min graviditet lige pt - og det vil jeg da lige dele med jer der gider læse

Jeg havde igår tid til samtale med overlægen på svangre amb. hvor vi skulle snakke om igangsættelsen, hun var næsten klar til at sætte mig igang med det samme, det var dog liiiiige voldsomt nok, vil jo helst gerne gå i gang selv så vi fik forhandlet os frem til 'så tæt på termin som muligt' (fik et opkald senere på dagen med den endelige tid) det endte med at jeg fik en tid til igang sættelse d. 1/5-2013 hvor jeg er 40+0 så det bliver jo ikke tættere på termin

mit blodtryk var for højt så skulle lige forbi biokemisk  og have tappet blod, dog nævnte hun ikke noget omkring blodprøverne da hun ringede igår eftermiddags så regner bare med de var fine

hun mærkede mig indvendigt hvor jeg er ca. 2 cm åben og hun mærkede på hans hovede, hun sagde hun var lidt hård ved mig i håb om at fremprovokere et eller andet (håber ikke han kommer ud med et blåtøje ) ..

men INGEN baby endnu, massere af plulveer og mens. smerter men eftersom jeg er 1.gangs kan jeg jo snildt gå helt til igangsættelsen om 13 dage før jeg føder selvom jeg er de 2 cm. åben, så vi krydser bare fingre for han snart vil ud

jeg har været SÅ ked af min vægt, som siger intet mindre end +27kg ja jeg spørger tit mig selv.. hvor gik det galt?? men det gjorde det jo da væsken kom og ødelagde mit liv! hun var dog utrolig cool omkring det lægen, hun sagde at hvis jeg kun havde taget 10kg på havde jeg jo slet ikke været der med de problemer jeg har, det er jo pga. de massive væskeophobninger at jeg har taget så voldsomt meget på OG det er jo så slemt at de vil sætte mig igang, så det altså ikke bare for sjovt.. det prøver jeg at huske mig selv på når jeg kigger på badebolden i spejlet! hold nu op jeg fylder godt til, ikke kun maven, men lår, arme, ansigt, RØV og alt er bare blevet dobbelt så stort, men det jo klart med alle de ekstra kg! glæder mig til de forsvinder igen!!

hold nu op hvor jeg glæder mig til at kunne gøre ting selv, det altså ikke fedt at skulle få sin kæreste til at skære maden ud fordi man har for ondt til at holde på bestikket!

når men her kommer et billede af badebolden m. kun 13 dage til det hele med sikkerhed er overstået!

ps. supermanden er skønnet til 3300g så det jo en helt dejlig gennemsnitsvægt

og så er der også kun 13 dage til i kan høre hvad supermanden skal hedde

Synes du ser godt ud og flot gravid Er spændende at følge dig og din supermand  

Anmeld

18. april 2013

FrkZier

LuLy skriver:

Det nok meget godt, så kan du kun blive positivt overrasket hvis han får ret

Men ja, ved sgu heller ikke hvordan jeg undgik at tage mere på, tror bare jeg var ekstremt heldig. Nu er jeg også 178 høj, så der er næsten 2 meters krop fedtet kan fordele sig på jo

Men ja er også spændt på at se hvor hurtigt det går, det værste synes jeg egentlig er, at man er blevet så "løs", altså lidt mere blævret. Det er jo svært (læs: besværligt og tidskrævende) at få strammet op i forhold til bare lige at smide nogle kg

det første gang i vores snart 8 år at jeg håber han får ret

hold da op, du godt nok også høj så - giver du ikke lige et par cm??

hehe ja det lige det der med at få strammet det hele op igen

Anmeld

18. april 2013

FrkZier

emmagirl skriver:

Wee, under to uger til supermandens ankomst!! Hvor bliver det spændende ...og hvor bliver det dejligt for dig at slippe for alt det væske! Du har da også bare været virkelig uheldig, det er helt vildt  Utroligt så meget forskel der er på graviditeter!!!

JA, det er helt vildt - det virkelig snart

arhgmen synes virkelig også jeg har været uheldig! og jeg er 21 år, var i mit livs form inden - min graviditet burde jo virkelig bare have været en dans på roser! men SNYDT!

Anmeld

18. april 2013

FrkZier

B&J skriver:

jaaa jeg ved tydligt hvor hårdt det var også der for det må være super hårdt for dig...

ej en super ide ja så kan man følge vægten det er lidt spænde hvor meget der ryger efter sådan en fødsel

jeg synes bare slet ikke jeg mindes det var hårdt på samme måde inden jeg tabte mig (ca 20kg) men det måske fordi det jo var over lang tid jeg langsommere var blevet tykkere og tykkere, nu der ligepludselig kommet næsten 30kg på ret kort tid, min krop (og psyke) kan slet ikke følge med!

ja er virkelig spændt på at se hvordan det går med kiloene når jeg har født, glæder mig bare til at se vægten gå ned i stedet for op

Anmeld

18. april 2013

FrkZier

AnnL skriver:

Synes du ser godt ud og flot gravid Er spændende at følge dig og din supermand  

mange tak

glæder mig til at spamme jer med billeder

Anmeld

18. april 2013

B&J

FrkZier skriver:

jeg synes bare slet ikke jeg mindes det var hårdt på samme måde inden jeg tabte mig (ca 20kg) men det måske fordi det jo var over lang tid jeg langsommere var blevet tykkere og tykkere, nu der ligepludselig kommet næsten 30kg på ret kort tid, min krop (og psyke) kan slet ikke følge med!

ja er virkelig spændt på at se hvordan det går med kiloene når jeg har født, glæder mig bare til at se vægten gå ned i stedet for op

nemlig, også der for jeg virkelig skrev det er møg hammer hårdt for dig for alle mine kg var over mange år også hårdt var det heller ikke men ja hårdt var det, men så mange kg på så kort tid og væske i kroppen også pyhhh men heldig vis vare dit ikke ved og det er dejligt

hihihihihi jaa det alt for vildt når alle de kg rasler af så får du dig sikkert en sejeres dans

Anmeld

18. april 2013

FrkZier

B&J skriver:

nemlig, også der for jeg virkelig skrev det er møg hammer hårdt for dig for alle mine kg var over mange år også hårdt var det heller ikke men ja hårdt var det, men så mange kg på så kort tid og væske i kroppen også pyhhh men heldig vis vare dit ikke ved og det er dejligt

hihihihihi jaa det alt for vildt når alle de kg rasler af så får du dig sikkert en sejeres dans

ja nu det bare kommet virkelig hurtigt, og det jo virkelig mange kilo

hehe det kan jo endda være at jeg kan blive gode venner med min badevægt igen

Anmeld

18. april 2013

B&J

FrkZier skriver:

ja nu det bare kommet virkelig hurtigt, og det jo virkelig mange kilo

hehe det kan jo endda være at jeg kan blive gode venner med min badevægt igen

jaa jeg blev også lidt chokket for kilo kom først til sidst og de føj bare på stod også bare med åben mund...

hihihihihihi jaa det kan være i lige frem bliver bedste venner dig og vægten og den er så vidunderligt at være gode venner med

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.