38+1 m. supermanden og lang update på igangsættelse osv.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. april 2013

FrkZier

LuLy skriver:

Du er så fin! Og fordelen ved vandet i kroppen er at vægten jo så nærmest styrtdykker når du har født - i forhold til hvis du havde taget 27 kg på og intet vand havde i kroppen Men prøv at vej dig den dag fødslen går i gang, og så når I er hjemme fra hospitalet igen - der burde være sket en del allerede der og det booster bare selvtilliden

taak Ja det også det jeg prøver at trøste mig selv lidt med, jeg har besluttet mig for at jeg vejer mig inden vi køre på FG og så en uge efter jeg har født, glæder mig helt voldsomt allerede til at se hvor meget væske der er røget

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. april 2013

lycly

FrkZier skriver:

taak Ja det også det jeg prøver at trøste mig selv lidt med, jeg har besluttet mig for at jeg vejer mig inden vi køre på FG og så en uge efter jeg har født, glæder mig helt voldsomt allerede til at se hvor meget væske der er røget

Synes jeg lyder som en god idé Det skulle ikke undre mig hvis der røg 10 kg på den uge. Jeg prøvede det med mig selv sidst, men der havde jeg kun taget små 7 kg på, og Julia vejede jo næsten 4, så der røg jo lige halvdelen ved fødslen Og denne gang er jeg pt på 12-15 kg, så der er lidt mere at tage af

Anmeld

18. april 2013

B&J

FrkZier skriver:

åh tak!!

nej det simpelthen bare SÅ fedt at vide det snart er slut, det er virkelig det eneste der holder mig kørende lige pt. det virkelig befriende at vide jeg ikke skal fortsætte det her smerte helvede helt indtil 42+0!

ja håber også der ryger en god sjat væske de første par uger og når jeg så kommer ud og triller i det lækre vejr så  kommer resten med

jaaa det kan jeg godt forstå det må være en kæmpe lettelse for det er da også hårdt at have alt det væske i kroppen man bære rundt på det er jo rent død vægt...

og ja vi håber de alt for mange kg ryger møg hammer hurtig også under fødsel

Anmeld

18. april 2013

FrkZier

LuLy skriver:

Synes jeg lyder som en god idé Det skulle ikke undre mig hvis der røg 10 kg på den uge. Jeg prøvede det med mig selv sidst, men der havde jeg kun taget små 7 kg på, og Julia vejede jo næsten 4, så der røg jo lige halvdelen ved fødslen Og denne gang er jeg pt på 12-15 kg, så der er lidt mere at tage af

min kæreste og jeg har et lille væddemål, han mener der ryger 15, det ville være fantastisk hvis der gjorde, men tør slet ikke satse så højt, så jeg har satset på der ryger 10kg - så det bliver spændende

omg 7kg, hvordan ku du? altså, selv når man trækker alt mit væske fra har jeg taget mere end det på men så var det da dejlig nemt at smide graviditets kiloene  bliver spændende at se hvor hurtig du smider det denne gang

Anmeld

18. april 2013

Juliekp

FrkZier skriver:

jaaa - og det gør jeg også i stor stil 13 dage haha

det kunne være dejligt hvis han gad komme inden igangsættelsen, men igen, har altid ønsket mig et Majbarn, så kan jo godt være han bare vælger at give mig det

Så må vi da bare håbe at han vælger at komme ud 1 maj, men INDEN igangsættelsen 

Anmeld

18. april 2013

FrkZier

B&J skriver:

jaaa det kan jeg godt forstå det må være en kæmpe lettelse for det er da også hårdt at have alt det væske i kroppen man bære rundt på det er jo rent død vægt...

og ja vi håber de alt for mange kg ryger møg hammer hurtig også under fødsel

idag skulle jeg gå hen til en cafe hvor jeg skulle mødes med nogen veninder ca. 1 km - hvilket jo ikke er særlig meget, men hold nu k**t det er hårdt når man har SÅ mange ekstra kilo at slæbe på

men ja, det kan du jo nok godt selv huske

er virkelig spændt på at se hvor meget jeg vejer efter fødsel, skal veje mig inden FG og så vejer jeg mig en uge efter, glææder mig til at se hvad vægten siger

Anmeld

18. april 2013

FrkZier

Juliekp skriver:

Så må vi da bare håbe at han vælger at komme ud 1 maj, men INDEN igangsættelsen 

har fået tid kl 0730 - så han skal godt nok være morgen/nat frisk så

Anmeld

18. april 2013

Juliekp

FrkZier skriver:

har fået tid kl 0730 - så han skal godt nok være morgen/nat frisk så

Man har vel lov at håbe  

Anmeld

18. april 2013

lycly

FrkZier skriver:

min kæreste og jeg har et lille væddemål, han mener der ryger 15, det ville være fantastisk hvis der gjorde, men tør slet ikke satse så højt, så jeg har satset på der ryger 10kg - så det bliver spændende

omg 7kg, hvordan ku du? altså, selv når man trækker alt mit væske fra har jeg taget mere end det på men så var det da dejlig nemt at smide graviditets kiloene  bliver spændende at se hvor hurtig du smider det denne gang

Det nok meget godt, så kan du kun blive positivt overrasket hvis han får ret

Men ja, ved sgu heller ikke hvordan jeg undgik at tage mere på, tror bare jeg var ekstremt heldig. Nu er jeg også 178 høj, så der er næsten 2 meters krop fedtet kan fordele sig på jo

Men ja er også spændt på at se hvor hurtigt det går, det værste synes jeg egentlig er, at man er blevet så "løs", altså lidt mere blævret. Det er jo svært (læs: besværligt og tidskrævende) at få strammet op i forhold til bare lige at smide nogle kg

Anmeld

18. april 2013

mommy1991

FrkZier skriver:

Der sker en maaaasse ting og sager i min graviditet lige pt - og det vil jeg da lige dele med jer der gider læse

Jeg havde igår tid til samtale med overlægen på svangre amb. hvor vi skulle snakke om igangsættelsen, hun var næsten klar til at sætte mig igang med det samme, det var dog liiiiige voldsomt nok, vil jo helst gerne gå i gang selv så vi fik forhandlet os frem til 'så tæt på termin som muligt' (fik et opkald senere på dagen med den endelige tid) det endte med at jeg fik en tid til igang sættelse d. 1/5-2013 hvor jeg er 40+0 så det bliver jo ikke tættere på termin

mit blodtryk var for højt så skulle lige forbi biokemisk  og have tappet blod, dog nævnte hun ikke noget omkring blodprøverne da hun ringede igår eftermiddags så regner bare med de var fine

hun mærkede mig indvendigt hvor jeg er ca. 2 cm åben og hun mærkede på hans hovede, hun sagde hun var lidt hård ved mig i håb om at fremprovokere et eller andet (håber ikke han kommer ud med et blåtøje ) ..

men INGEN baby endnu, massere af plulveer og mens. smerter men eftersom jeg er 1.gangs kan jeg jo snildt gå helt til igangsættelsen om 13 dage før jeg føder selvom jeg er de 2 cm. åben, så vi krydser bare fingre for han snart vil ud

jeg har været SÅ ked af min vægt, som siger intet mindre end +27kg ja jeg spørger tit mig selv.. hvor gik det galt?? men det gjorde det jo da væsken kom og ødelagde mit liv! hun var dog utrolig cool omkring det lægen, hun sagde at hvis jeg kun havde taget 10kg på havde jeg jo slet ikke været der med de problemer jeg har, det er jo pga. de massive væskeophobninger at jeg har taget så voldsomt meget på OG det er jo så slemt at de vil sætte mig igang, så det altså ikke bare for sjovt.. det prøver jeg at huske mig selv på når jeg kigger på badebolden i spejlet! hold nu op jeg fylder godt til, ikke kun maven, men lår, arme, ansigt, RØV og alt er bare blevet dobbelt så stort, men det jo klart med alle de ekstra kg! glæder mig til de forsvinder igen!!

hold nu op hvor jeg glæder mig til at kunne gøre ting selv, det altså ikke fedt at skulle få sin kæreste til at skære maden ud fordi man har for ondt til at holde på bestikket!

når men her kommer et billede af badebolden m. kun 13 dage til det hele med sikkerhed er overstået!

ps. supermanden er skønnet til 3300g så det jo en helt dejlig gennemsnitsvægt

og så er der også kun 13 dage til i kan høre hvad supermanden skal hedde

Wee, under to uger til supermandens ankomst!! Hvor bliver det spændende ...og hvor bliver det dejligt for dig at slippe for alt det væske! Du har da også bare været virkelig uheldig, det er helt vildt  Utroligt så meget forskel der er på graviditeter!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.