38+1 m. supermanden og lang update på igangsættelse osv.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. april 2013

FrkZier

B&J skriver:

Jamen hvor du stråler og sikke en lækker baby hulen, og nej det kan det vist ikke blive beder hvis de skal sætte dig i gang når du er 40 uger henne ej hvor bliver det spænde men håber da hun var så hård ved dig at du selv går igang snart det kunne være så spænde

og vægten ak ja den forsvinder lige så snart vandet er ude af kroppen og du skal ud og trille med barnevogn

åh tak!!

nej det simpelthen bare SÅ fedt at vide det snart er slut, det er virkelig det eneste der holder mig kørende lige pt. det virkelig befriende at vide jeg ikke skal fortsætte det her smerte helvede helt indtil 42+0!

ja håber også der ryger en god sjat væske de første par uger og når jeg så kommer ud og triller i det lækre vejr så  kommer resten med

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. april 2013

1990h

FrkZier skriver:

det rigtig dejligt at vide med sikkerhed det snart er slut og jeg ikke skal gå til 42+0 - det ville jeg sletslet ikke kunne håndtere!

åh ja, det bare så mega belastende det lorte væske!

ja du bare så heldig at du ved hvornår det hele går igang

ja det meget belastende

Anmeld

18. april 2013

FrkZier

Martsbaby skriver:

27 kilo tungere eller ej, du er fandme stadig pisse smuk altså!

årh tusind tak!!

Anmeld

18. april 2013

FrkZier

Nadja Mathiesen skriver:

han klær' dig!!!!!  

Taaaak!!

Anmeld

18. april 2013

Juliekp

Ej hvor øv med så mange smerter, men hvor er det dejligt at vide det hele snart er slut! Hvor er det spændende med igangsættelse, håber det kommer til at gå godt   

Var selv 2-3 cm åben 38+3 hvor jeg blev sat igang og det gik bare så dejlig stærkt. Fik veer kl. 17 og prinsessen var ude 21.58  

Og forresten, skide SMUK!! Også med de 27 kg

Anmeld

18. april 2013

FrkZier

1990h skriver:

ja du bare så heldig at du ved hvornår det hele går igang

ja det meget belastende

men har stadig et naivt håb om at jeg føder inden da

Anmeld

18. april 2013

FrkZier

Juliekp skriver:

Ej hvor øv med så mange smerter, men hvor er det dejligt at vide det hele snart er slut! Hvor er det spændende med igangsættelse, håber det kommer til at gå godt   

Var selv 2-3 cm åben 38+3 hvor jeg blev sat igang og det gik bare så dejlig stærkt. Fik veer kl. 17 og prinsessen var ude 21.58  

Og forresten, skide SMUK!! Også med de 27 kg

ja det er virkelig virkelig ikke særlig sjovt, det giver mig en utrolig belastet hverdag, men nu det  heldigvis snart slut - og så har jeg min lille supermand

ej det lyder da godt, håber det kommer til at gå ligeså godt for mig hvis jeg ikke når at føde inden (som jeg stadig krydser fingre for hehe)

åårh mange tak

Anmeld

18. april 2013

lycly

Du er så fin! Og fordelen ved vandet i kroppen er at vægten jo så nærmest styrtdykker når du har født - i forhold til hvis du havde taget 27 kg på og intet vand havde i kroppen Men prøv at vej dig den dag fødslen går i gang, og så når I er hjemme fra hospitalet igen - der burde være sket en del allerede der og det booster bare selvtilliden

Anmeld

18. april 2013

Juliekp

FrkZier skriver:

ja det er virkelig virkelig ikke særlig sjovt, det giver mig en utrolig belastet hverdag, men nu det  heldigvis snart slut - og så har jeg min lille supermand

ej det lyder da godt, håber det kommer til at gå ligeså godt for mig hvis jeg ikke når at føde inden (som jeg stadig krydser fingre for hehe)

åårh mange tak

Ja nu kan du rigtig gå og tælle dage ned Men krydser da fingre for han kommer af sig selv, kunne da være så dejligt! 

Anmeld

18. april 2013

FrkZier

Juliekp skriver:

Ja nu kan du rigtig gå og tælle dage ned Men krydser da fingre for han kommer af sig selv, kunne da være så dejligt! 

jaaa - og det gør jeg også i stor stil 13 dage haha

det kunne være dejligt hvis han gad komme inden igangsættelsen, men igen, har altid ønsket mig et Majbarn, så kan jo godt være han bare vælger at give mig det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.