Hvilke bleer?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. april 2013

marius' mor

dola skriver:

Jeg synes Liberos var fantastisk især da lillemanden stadig havde en mavle rest... ad ad ad, fordi der var plads til at den kunne være der. Men efterfølgende gik vi over til Remas de var bedst i test hos tænk og vi er også meget glade for dem, desuden er de rimlig billige..

Men husk at hente alle de gratis baby pakker, du kan få dem i Rema, liberoklubben, babysam og matas. Det er prøve bleer i nogle af dem så kan i jo selv finde ud af hvad i bedst kan li..

Gud ja! Havde da helt glemt den lille navle lomme libero newborn har.. De er altså super! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. april 2013

MorDk

Jeg kan klart anbefale Vibelle fra Aldi ♥

Anmeld

16. april 2013

morethanperfect

i starten har vi brugt libero til begge , men er senete skiftet til remas remas nyfødte bleer harcen vildt dårlig pasform ..

Anmeld

16. april 2013

Lilje82

Som helt lille brugte vi libero, men dem begyndte han at tisse igennem , så prøvede vi en masse forskellige, men remas er de eneste, der kan holde ham tør. Men det kan være meget forskelligt fra barn til barn, så I må nok prøve jer frem. 

Anmeld

16. april 2013

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

bruger Rema1000 da det er dem der passer bedst i formen og sugeevnen til ham

Deres små størrelse var de eneste der kunne holde en hel nat med vores søn

og så er de billige 54 kr for 50 stk i str. 5 som han bruger lige nu

Anmeld

16. april 2013

Drømme

Hey piger.

vi står og vil ha købt det sidste til lillemanden, men hvilke bleer skal man købe? 

har nok glemt nogen i afstemningen

Eurospars "Grøn Balance" eller Kvicklys Änglemark synes jeg er super gode når vi bruger engangsbleer, i starten brugte vi dog Huggis, men oftes er det stofbleer lillepigen får på

Anmeld

17. april 2013

frk andreasen

bøllen skriver:

Vi har altid brugt bleer fra Aldi. Dog pampers eller libero til de kan passe AldiAldi

osse her hjemme pampers før aldi bleerne

Anmeld

17. april 2013

Juni-barn

I skal alle sammen ha rigtig mange tak for jeres svar..

synes det er svært at holde overblikket over de sidste små ting... 

Anmeld

26. marts 2014

oktober2014

Jeg bringer lige en gammel debat op! 

Jeg kan se de fleste foretrækker at bruge libero til nyfødte, Og derefter skifte til rema. Ca hvornår skifter i til rema? 

Anmeld

26. marts 2014

Karla

oktober2014 skriver:

Jeg bringer lige en gammel debat op! 

Jeg kan se de fleste foretrækker at bruge libero til nyfødte, Og derefter skifte til rema. Ca hvornår skifter i til rema? 

Vi har dog ikke brugt libero, men rema str. 1 og 2 er lidt stive i det. Til vores pige sad de dog helt perfekt. Vi bøjede dem bare godt igennem inden, så var de ikke stive. Da hun så skulle skifte til str. 3, passede remas slet ikke, så vi skiftede til Aldi bleerne. Nu har rema så lige lavet deres bleer om, så nu er de faktisk stort set identiske i pasform med aldis, så nu bruger vi dem igen
Men str 3 ved rema er den der minder om en rigtig ble, hvis man kan sige det sådan

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.