Hvilke bleer?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. april 2013

Troldemommi

i starten brugte vi dem fra Aldi men da vi flyttede og begyndte at handle i Rema så prøvede vi dem og er meget tilfredse  

de er rigtig gode og meget billige 

Monica 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. april 2013

Mama1304

Aldi 

Dog da han var nyfødt, brugte vi libero og nogle gange pampers 

Anmeld

14. april 2013

Tip!

Jeg var stor fan af huggies eller libero til min søn.. Huggies sad perfekt på ham.. Aner ikke om man kan købe huggies mere.. 

Anmeld

14. april 2013

Mamalou

Aldi's er gode

Vh. Louise

Anmeld

14. april 2013

Miss BananaHammock

Vi bruger libero - men jeg ville nok vente med at købe, da det er meget forskelligt hvilke bleer der sidder godt. Vi fik en god stak med hjem fra hospitalet og jeg havde en masse forskellige fra gratispakkerne. Men de eneste der sad godt var libero og det er stadig dem vi synes bedst om. Han er i str. 4 nu.

Anmeld

14. april 2013

modesty

Vi er gladest for Pusletid fra Fakta - som prismæssigt ligger som de andre du nævner.

Anmeld

14. april 2013

AnthonsMor

Juni-barn skriver:

Hey piger.

vi står og vil ha købt det sidste til lillemanden, men hvilke bleer skal man købe? 

har nok glemt nogen i afstemningen

Vi startede med Libero bleer nr. 1, da det var dem der blev brugt på sygehuset, og Rema1000s bleer 2-4 kilo sad af helveds til på Anthons lille numse..

Nu bruger vi så Rema1000s bleer der hedder 3-6 kilo tror jeg nok og de er sgu udemærket

Men lad være med at købe nogen før du har født, det er jo ikke til at vide hvad str. der skal bruges

Anmeld

14. april 2013

MorEllen

Juni-barn skriver:

Hey piger.

vi står og vil ha købt det sidste til lillemanden, men hvilke bleer skal man købe? 

har nok glemt nogen i afstemningen

Vi startede med Libero, og har efter der prøvet lidt forskellige mærker, alt pra Pampers til Coop sine bleer.. har dog altig endt op med at bruge Libero igen, simpelthen fordi vi synes de er bedst..

Anmeld

14. april 2013

Faith

Janni. skriver:

Som nyfødt brugte vi Libero til Silas, det er først senere vi skiftede til Rema 1000's bleer.

Det samme her

Anmeld

14. april 2013

Loa

Libero's som helt nyfødt og dem fra Aldi's senere....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.