Hvilke bleer?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. april 2013

dola

Juni-barn skriver:

Hey piger.

vi står og vil ha købt det sidste til lillemanden, men hvilke bleer skal man købe? 

har nok glemt nogen i afstemningen

Jeg synes Liberos var fantastisk især da lillemanden stadig havde en mavle rest... ad ad ad, fordi der var plads til at den kunne være der. Men efterfølgende gik vi over til Remas de var bedst i test hos tænk og vi er også meget glade for dem, desuden er de rimlig billige..

Men husk at hente alle de gratis baby pakker, du kan få dem i Rema, liberoklubben, babysam og matas. Det er prøve bleer i nogle af dem så kan i jo selv finde ud af hvad i bedst kan li..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. april 2013

Nadia&Daniel

Juni-barn skriver:

Hey piger.

vi står og vil ha købt det sidste til lillemanden, men hvilke bleer skal man købe? 

Vi bruger dem fra Aldi

Anmeld

15. april 2013

MaLu8

Juni-barn skriver:

Hey piger.

Synes Liberos bleer er bedst, men også ret dyre. Så vi bruger Rema 1000s og nogle vi køber i Tyskland som er udemærkede

Anmeld

15. april 2013

annec

Juni-barn skriver:

Hey piger.

Libero :-)

Anmeld

15. april 2013

Zelinasmor

Juni-barn skriver:

Hey piger.

Jeg bruger udelukkende dem fra fakta. 54kr for 60 bleer. Og de er SÅ gode. Min datter tåler desværre hverken remas eller aldis. Og synes libero er alt for dyre i forhold til kvalitet. De er ikke bedre end dem jeg bruger har jeg erfaret. 

Anmeld

15. april 2013

Miss Church

Juni-barn skriver:

Hey piger.

Vi bruger Libero til pigerne De sidder rigtig godt på dem

Vi har også prøvet Rema1000-bleerne, men de sidder ikke godt på dem. Har dog fået af vide, at Remas newborn ikke er gode, men de er bedre i de større størrelser

Anmeld

15. april 2013

Rikke _ Mor til Ida <3

Min datter bruger Libero og har mere eller mindre gjort det altid  Det er bare dem der fungerer bedst herhjemme.

Anmeld

15. april 2013

lilledittemor

Vi har brugt Libero til Bella det første år - men synes faktisk at nu hvor hun er stor, så holder dem fra Rema1000 hende bedst tør og sidder bedre.
De er testvindere OG billige

Libero har vi købt til lillesøster, da jeg synes de er gode i pasformen til de helt små.

Anmeld

15. april 2013

Valle81

Da de var helt små købte vi libero eller pampers bleer. Men kun i den der nyfødte størrelse.

Derefter sværger jeg kun til REMA's bleer:0)

Anmeld

15. april 2013

ECOchild.dk

Hej

Til den nyfødte har Libero (svanemærket) newborn-størrelse.

Pt. bruger vi dem fra Lidl, som også har buksebleer. Bleerne fra Lidl fungere lige så godt som de dyre mærker - uden dog at være svanemærket.

Mvh. Lotte

Økologi til baby kik  www.ecochild.dk

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.