Hvilke bleer?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. marts 2014

liten-mamma

Juni-barn skriver:

Hey piger.

vi står og vil ha købt det sidste til lillemanden, men hvilke bleer skal man købe? 

har nok glemt nogen i afstemningen

Vi brugte libero og pampers til Nicoline da hun var lille, nu bruger hun bleer fra levevis.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. marts 2014

JH12

Om dagen bruger vi Rema1000, og om natten bruger vi Libero..

Anmeld

26. marts 2014

-Sigrid-

Juni-barn skriver:

Hey piger.

vi står og vil ha købt det sidste til lillemanden, men hvilke bleer skal man købe? 

Det er sikkert blevet nævnt, men kan du ikke få nogle babypakker? 

Anmeld

26. marts 2014

Ms.Momo

Profilbillede for Ms.Momo
så fik jeg to fredagsbørn; Victor 11.01.08 og Elise 11.04.14
Juni-barn skriver:

Hey piger.

jeg har stemt Coop, for godt nok er min søn 6 år, men han brugte kun Coop da han slog ud med de andre...

Jeg er 39+0 med nr. 2 og der har vi også flere pakker Coop bleer liggende...

Jeg har den mening at så længe de kan tåle dem kan man lige så godt bruge de billige bleer...

Anmeld

26. marts 2014

FamilienSørensen

Juni-barn skriver:

Hey piger.

Hejsa 

Vi bruger selv Libero bleer, så det har jeg trykket i afstemningen. Men ved du hvad, jeg synes at du skulle, hvis du vil, købe dem fra Rema 1000, de er allergi mærket, hvilket Liberos ikke er og de er meget billigere. Mange i min mødre-gruppe bruger dem, og de klager ikke.

Den eneste grund til at vi bruger Libero er fordi vi altid har gjort det og vi derfor ikke har nogen grund til at skifte til et andet mærke, da vi er meget tilfreds.

Men hvis du kan slippe afsted med det, så vil jeg anbefale at du fra starten af vælger en relativ billig ble, med en kvalitet du finder passende For på ble området - så er prisen ikke altid lig med kvaliteten.

God ble-jagt 

Anmeld

26. marts 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11

Jeg bringer lige en gammel debat op! 

Jeg kan se de fleste foretrækker at bruge libero til nyfødte, Og derefter skifte til rema. Ca hvornår skifter i til rema? 

Vi startede ud med Aldi (de var billigst i 2011, og rigtig gode). Vi har faktisk aldrig været fans af hverken libero eller pampers (meget heldigt )

men jeg tror de har lavet remas om, for jeg var ikke glad for remas str 1-2, men min svigerinde har brugt rema fra start (hun fødte i efteråret) og dem jeg har givet hendes dreng på er rigtig fine  Så jeg tror altså de har ændret dem

anyway, du kan få en gratispakke i rema, der er en pakke bleer med, så kan du jo prøve dem til at starte med, og så vurdere hvordan de passer dit barn

Anmeld

26. marts 2014

Mor til Ella

Juni-barn skriver:

Hey piger.

Bambo

Er de eneste Ella ikke har bæ op af ryggen med!

Anmeld

26. marts 2014

Pige2009

Juni-barn skriver:

Hey piger.

Jeg prøvede stort set alle slags bleer og det bedste for os var simpelthen Libero, da de var bedst til min datters sarte hud. Jeg vil anbefale at prøve nogle stykker inden I lægger jer fast på et bestemt mærke, for selvom en ble er god for et barn, er den ikke nødvendigvis god for et andet. Det er mewget individuelt

Anmeld

26. marts 2014

Frk.S

I starten brugte vi Libero.
Derefter gik vi over til dem fra Rema1000, jeg synes de er lige så gode, og så væsentlig billigere.

Anmeld

26. marts 2014

Mortil223

har stemt blankt, bruger nemlig både libero og pampers

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.