Juni-barn skriver:
Hey piger.
vi står og vil ha købt det sidste til lillemanden, men hvilke bleer skal man købe?
har nok glemt nogen i afstemningen
til den store har vi prøvet SAMTLIGE blemærker og, de der var bedst til ham var pampers, da de i en lang periode var de eneste der kunne holde ham tør om natten..
efter lillesøster er kommet har vi prøvet lidt forskelligt (aldi, rema, pampers og libero) Og er endte med libero..
Efter 3 år med blebørn, har vi erfaret følgende:
Pampers er absolute den blødeste og med mest elastik i "snipperne"(og bedst til ammebæ (efter min mening))
Libero sidder super-duper på bløde og runde former
ligeledes er libero up and go helt fantastiske, hvilket gør at jeg slet ikke gider prøve andre buksebleer til min søn... de er simpelthen med den bedste og mest bløde elastik og komfort betyder bare alt hvis man skal have dem på 24-7 de første 3 år af sit liv..
Rema kan godt udfører "jobbet" rimelig tilfredsstillende, men synes de er lidt klodsede og pasformen er en del dårligere end libero..
som sagt bruger vi libero, mine børn har begge været med solid vamsede lår og basun-kinder, og på dem sidder libero bedst lige pt, men det kan jo ændre sig i takt med at de "skifter facon"
jeg har regnet lidt på det og hvis jeg køber stort ind når libero er på bud, koster mærkevarerne mig 200 kr ekstra i måneden (for begge børn!) så jeg har altså valgt komfort frem for pris, men synes nu ikke en merudgift på 200 kr er det vilde..
Anmeld