Hvilke bleer?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. april 2013

marius' mor

Juni-barn skriver:

Hey piger.

vi står og vil ha købt det sidste til lillemanden, men hvilke bleer skal man købe? 

har nok glemt nogen i afstemningen

til den store har vi prøvet SAMTLIGE blemærker og, de der var bedst til ham var pampers, da de i en lang periode var de eneste der kunne holde ham tør om natten..

efter lillesøster er kommet har vi prøvet lidt forskelligt (aldi, rema, pampers og libero) Og er endte med libero..

Efter 3 år med blebørn, har vi erfaret følgende:

Pampers er absolute den blødeste og med mest elastik i "snipperne"(og bedst til ammebæ (efter min mening))

Libero sidder super-duper på bløde og runde former ligeledes er libero up and go helt fantastiske, hvilket gør at jeg slet ikke gider prøve andre buksebleer til min søn... de er simpelthen med den bedste og mest bløde elastik og komfort betyder bare alt hvis man skal have dem på 24-7 de første 3 år af sit liv..

Rema kan godt udfører "jobbet" rimelig tilfredsstillende, men synes de er lidt klodsede og pasformen er en del dårligere end libero..

som sagt bruger vi libero, mine børn har begge været med solid vamsede lår og basun-kinder, og på dem sidder libero bedst lige pt, men det kan jo ændre sig i takt med at de "skifter facon"

jeg har regnet lidt på det og hvis jeg køber stort ind når libero er på bud, koster mærkevarerne mig 200 kr ekstra i måneden (for begge børn!) så jeg har altså valgt komfort frem for pris, men synes nu ikke en merudgift på 200 kr er det vilde..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. april 2013

khaleesi

Vi køber Pampers og Libero 

Anmeld

14. april 2013

Fenja09

Juni-barn skriver:

Hey piger.

vi står og vil ha købt det sidste til lillemanden, men hvilke bleer skal man købe? 

Da Alberte var helt spæd brugte vi Libero, og skiftede sidenhen over til Pampers, som vi også bruger til hende idag. Vi har prøvet dem fra Rema1000 ( gjorde vi da hun var baby) og de levede slet ikke op til hvad jeg/vi forventer af en ble. De er ekstrem stive i stoffet og ikke særlig komfortable, men det er jo en vurderingssag. De koster ikke særlig meget ( ca. 50 kr for 50 bleer) så det kan man nemt afprøve

/Fenja

Anmeld

14. april 2013

Kløver

Juni-barn skriver:

Hey piger.

Har stemt libero, da vi bruger dem mest, men vi bruger også pambers. Vores unger kan ikke tåle andre, en blanding af indhold og ikke nok sugeevne

Libero synes jeg er gode til de nyfødte og så skifter vi lidt imellem den, gennem størrelserne alt efter hvad der sidder bedst

Anmeld

14. april 2013

Simon Isaksen

nu har vi kun prøvet libero og rema1000 bleer og kan bestemt anbefale rema's kan klart anbefale til prisen 27-30 kr for en pakke hvor libero løber op i 100 kr for samme pakker (str 2)

Anmeld

14. april 2013

Kløver

marius' mor skriver:

til den store har vi prøvet SAMTLIGE blemærker og, de der var bedst til ham var pampers, da de i en lang periode var de eneste der kunne holde ham tør om natten..

efter lillesøster er kommet har vi prøvet lidt forskelligt (aldi, rema, pampers og libero) Og er endte med libero..

Efter 3 år med blebørn, har vi erfaret følgende:

Pampers er absolute den blødeste og med mest elastik i "snipperne"(og bedst til ammebæ (efter min mening))

Libero sidder super-duper på bløde og runde former ligeledes er libero up and go helt fantastiske, hvilket gør at jeg slet ikke gider prøve andre buksebleer til min søn... de er simpelthen med den bedste og mest bløde elastik og komfort betyder bare alt hvis man skal have dem på 24-7 de første 3 år af sit liv..

Rema kan godt udfører "jobbet" rimelig tilfredsstillende, men synes de er lidt klodsede og pasformen er en del dårligere end libero..

som sagt bruger vi libero, mine børn har begge været med solid vamsede lår og basun-kinder, og på dem sidder libero bedst lige pt, men det kan jo ændre sig i takt med at de "skifter facon"

jeg har regnet lidt på det og hvis jeg køber stort ind når libero er på bud, koster mærkevarerne mig 200 kr ekstra i måneden (for begge børn!) så jeg har altså valgt komfort frem for pris, men synes nu ikke en merudgift på 200 kr er det vilde..

Helt enig, dog kan vores ikke tåle de fleste bleer

Libero og pambers er bedst, køber også på bud og hver 4 liberopakke er gratis i kiwi

Vi har 2 blebørn på 26 og 12 mdr

Anmeld

14. april 2013

ano14316

Juni-barn skriver:

Hey piger.

Jeg har stemt libero da det er de han primært bruger. Men om natten bruger han pampers baby dry, da det er de eneste der kan holde tør.

Anmeld

15. april 2013

MyLove E

Vi bruger Aldi bleer:-) Men da han var helt nyfødt,ja der brugte vi faktisk bare dem vi havde fået i gratis pakker.
COOP havde en helt pakke med i deres gratis pak og vi var mange i familien som var medlem og så bestilte de også:-)

Anmeld

15. april 2013

maryjane

Vi bruger dem fra Lidl nu, rigtigt gode (og billige!)

Anmeld

15. april 2013

Team Putte

Juni-barn skriver:

Hey piger.

Rema's da hun var nyfødt og aldi's ligeså snart hun kunne passe dem

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.