Skal man smage på sin fars?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. april 2013

maryjane

Nej det gør jeg ikke, og har kun oplevet en i mit liv gøre det... Og det tror jeg var for "sjov".... Kan ikke rigtigt finde nogle agumenter for hvorfor man skulle GØRE det, men derimod en masse modargumenter

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. april 2013

Dinna88

Normalt er jeg meget hys med at kritisere mad m.m. Men for søren, hvor synes jeg det er direkte vammelt at smage på farsen. Det ville aldrig nogensinde ske herhjemme.

Jeg rører ikke en gang ved farsen med fingrene

Anmeld

10. april 2013

Miss Kat

emsaroto skriver:

Altså der er super står forskel på, hvad en jordemoder siger og mener og synes. Og jeg tror det er op til hver enkelte om man vil stole på sin jordemoder eller ej

Nogen mener jo også det er sundt med et glas rødvin om dagen i sin graviditet, og andre fraråder det.

Det er da meget muligt at jordemødre mener noget forskelligt, men det ændrer jo ikke det faktum at det er noget gedigent l*rt, hvis man får Toxoplasmose som gravid. Jeg forstår bare ikke, hvorfor man tager chancen? Men det er jo 100% dit valg. I det mindste smager dine hakkedrenge fantastisk.

Anmeld

10. april 2013

kiwiol

Jeg gjorde da jeg var yngre.. Er vokset op med en mor der smagte på farsen, så jeg gjorde også.. Indtil der for mange mange år siden fokus på salmonella.. Så blev jeg opmærksom på, at jeg stort set hver gang jeg havde smagt på fars fik dårlig mave om natten.

Det er mange år siden jeg stoppede med at smage på det.. Nu kunne jeg ikke drømme om det.. synes det er vammelt.. både råt kød og rå æg   Kan få det helt dårligt bare ved tanken om det.

Anmeld

10. april 2013

AnonymMor

emsaroto skriver:

Ja hvad siger i .. (ikke hvad gør i, man hvad har i lært man skal?)

Jeg smager på min fars, fordi det har jeg hørt man skal, og det har jeg lært engang i skolen .. Så derfor smager jeg på min fars.
Men det var der nogen der synes jeg ikke skulle, så fik lige en ordentlig smøre med at folk ofte dør af det, og bliver meget meget syge ..

Har aldrig oplevet noget ...
men jo, råt kød og æg, det kunne da godt være jeg ikke skulle det?

jeg smager aldrig på det og synes heller ikke jeg kan mindes min mor nogensinde har gjort det

hvis jeg skal være ærlig så synes jeg det er ret klamt  råt kød og æg kan godt give nogle slemme sygdomme.

iøvrigt smager jeg heller aldrig på kagedej osv da der også er rå æg i  nej puha det er slet ikke mig

Anmeld

10. april 2013

banana3

emsaroto skriver:

Ja hvad siger i .. (ikke hvad gør i, man hvad har i lært man skal?)

Jeg smager på min fars, fordi det har jeg hørt man skal, og det har jeg lært engang i skolen .. Så derfor smager jeg på min fars.
Men det var der nogen der synes jeg ikke skulle, så fik lige en ordentlig smøre med at folk ofte dør af det, og bliver meget meget syge ..

Har aldrig oplevet noget ...
men jo, råt kød og æg, det kunne da godt være jeg ikke skulle det?

Jeg har ALDRIG hørt om at man smager på sin fars!! Men hvis du har set din mor gøre det, så er det jo en selvfølge for dig søde
Men jeg hopper nu ikke med på den vogn

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.