Skal man smage på sin fars?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Skal man smage på sin fars?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

5.198 visninger
55 svar
81 synes godt om
9. april 2013

emsaroto

Ja hvad siger i .. (ikke hvad gør i, man hvad har i lært man skal?)

Jeg smager på min fars, fordi det har jeg hørt man skal, og det har jeg lært engang i skolen .. Så derfor smager jeg på min fars.
Men det var der nogen der synes jeg ikke skulle, så fik lige en ordentlig smøre med at folk ofte dør af det, og bliver meget meget syge ..

Har aldrig oplevet noget ...
men jo, råt kød og æg, det kunne da godt være jeg ikke skulle det?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. april 2013

Lise

Jeg gør det ikke, fordi jeg synes det er klamt  Men min mand, som er uddannet butiksslagter, han kan godt finde på det  Tror også min mor gør det.

Anmeld

9. april 2013

Morgensol

Jeg gør det og har altid gjort det, det samme har min mor altid gjort! hverken hende eller jeg er nogensinde blevet syge af det.

Anmeld

9. april 2013

K&S

emsaroto skriver:

Jeg smager på min fars, fordi det har jeg hørt man skal, og det har jeg lært engang i skolen .. Så derfor smager jeg på min fars.
Men det var der nogen der synes jeg ikke skulle, så fik lige en ordentlig smøre med at folk ofte dør af det, og bliver meget meget syge ..

Jeg smager ikke på min fars, jeg synes det klamt - men hvad andre gør, blander jeg mig ikke i

Anmeld

9. april 2013

emsaroto

Bertemor skriver:

Jeg gør det og har altid gjort det, det samme har min mor altid gjort! hverken hende eller jeg er nogensinde blevet syge af det.

Det er det samme herhjemme

Anmeld

9. april 2013

Laulund87

Eeeeeeeew nej Det troede jeg ikke der var nogen der gjorde, synes det er mega klamt

Anmeld

9. april 2013

ESV

emsaroto skriver:

Jeg smager altid på min det har min moar nemlig lært mig. Og så mener jeg ikke at risikoen for at blive syg er så frygtelig stor det er jo ikke fordi man skal spise flere skefulde eller hvad der svarer til 3-4 frikadeller vel, vi snakker en smagsprøve for at finde ud af om man evt mangler lidt krydderi.. Så smag du bare løs tænker jeg

Anmeld

9. april 2013

Pikku Myy

Jeg smager altid på min fars, men det gjorde jeg ikke da jeg var gravid. Råt kød kan indeholde toxoplasmose.

Anmeld

9. april 2013

o1Mutte

emsaroto skriver:

Har stemt nej.. Synes råt kød er nasty...

Og så fattede jeg ikke dit indlæg først.. Læste det som far's (altså far og mor ) Så sad bare og tænkte ''Hvad er det hun vil smage på?? ''

Anmeld

9. april 2013

emsaroto

o1Mutte skriver:

Har stemt nej.. Synes råt kød er nasty...

Og så fattede jeg ikke dit indlæg først.. Læste det som far's (altså far og mor ) Så sad bare og tænkte ''Hvad er det hun vil smage på?? ''

hahahahaha Ja okay

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.