Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Nej det gør jeg ikke, og troede slet ikke der var nogen som gjorde
Når jeg har med råt kød at gøre, så vasker jeg fingre konstant, så jeg ikke risikere at få kødbakterier i munden eller andre steder i hjemmet...
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
emsaroto skriver: Ja hvad siger i .. (ikke hvad gør i, man hvad har i lært man skal?)Jeg smager på min fars, fordi det har jeg hørt man skal, og det har jeg lært engang i skolen .. Så derfor smager jeg på min fars. Men det var der nogen der synes jeg ikke skulle, så fik lige en ordentlig smøre med at folk ofte dør af det, og bliver meget meget syge ..Har aldrig oplevet noget ... men jo, råt kød og æg, det kunne da godt være jeg ikke skulle det?
Ja hvad siger i .. (ikke hvad gør i, man hvad har i lært man skal?)Jeg smager på min fars, fordi det har jeg hørt man skal, og det har jeg lært engang i skolen .. Så derfor smager jeg på min fars. Men det var der nogen der synes jeg ikke skulle, så fik lige en ordentlig smøre med at folk ofte dør af det, og bliver meget meget syge ..Har aldrig oplevet noget ... men jo, råt kød og æg, det kunne da godt være jeg ikke skulle det?
Jeg ville godt nok synes det var ulækkert
Jeg gør ikke, men min mor gjorde altid.
Jeg gør det ikke ..
Men min far har altid gjort det ..
o1Mutte skriver: Jeg fangede den først da jeg læste det hun skrev omkring råt kød tilsidst Læste de første linjer MANGE gang
Jeg fangede den først da jeg læste det hun skrev omkring råt kød tilsidst Læste de første linjer MANGE gang
Samme her!!
altså min mening er jeg syntes det er godt du smager på det fordi du ved lige præcist hvordan den skal smage så, jeg kan bare ikke smage på det føj da men det er mig jeg har noget med far og råt kød
men jeg dufter meget til min fars f.eks. hvis jeg laver frikadeller
Jo det er jeg. Men jeg smager stadig på min fars. Min jordemoder har ikke frarådet mig det, og hun siger jeg skal gøre ting med måde. Så det gør jeg.Jeg har ikke lavet om på mine spisevaner, så længe min jordemoder siger godt for det.
Det er faktisk noget, du ikke bør stille dig ignorant over for som gravid:
http://da.wikipedia.org/wiki/Toxoplasmose
Better safe than sorry.
o1Mutte skriver: Har stemt nej.. Synes råt kød er nasty...Og så fattede jeg ikke dit indlæg først.. Læste det som far's (altså far og mor ) Så sad bare og tænkte ''Hvad er det hun vil smage på?? ''
Har stemt nej.. Synes råt kød er nasty...Og så fattede jeg ikke dit indlæg først.. Læste det som far's (altså far og mor ) Så sad bare og tænkte ''Hvad er det hun vil smage på?? ''
Ja det siger de kloge jo man skal men adddd jeg gør det bestemt ikke. Kunne jeg ikke drømme om
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128