Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Maja88 skriver: Jeg gør det ikke.. og min slagtermand heller.. Er du ikke gravid
Jeg gør det ikke.. og min slagtermand heller..
Er du ikke gravid
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
MortilElias2010 skriver: Hahahahahahahaha! Sådan læste jeg det også, men der var ikke prikker bagefter..... Og så under mad-kategorien - så åndede jeg lettet op
Hahahahahahahaha! Sådan læste jeg det også, men der var ikke prikker bagefter..... Og så under mad-kategorien - så åndede jeg lettet op
o1Mutte skriver: Jeg fangede den først da jeg læste det hun skrev omkring råt kød tilsidst Læste de første linjer MANGE gang
Jeg fangede den først da jeg læste det hun skrev omkring råt kød tilsidst Læste de første linjer MANGE gang
Årh du er genial! Sidder og klukker her i sofaen, fuck mand du er skæg Hahaha totalt sødt. - Hm, syntes mit sprogbrug minder om Paradise Hotel pt. - det smitter vist af under programmet
MortilElias2010 skriver: Årh du er genial! Sidder og klukker her i sofaen, fuck mand du er skæg Hahaha totalt sødt. - , syntes mit sprogbrug minder om Paradise Hotel pt. - det smitter vist af under programmet
Årh du er genial! Sidder og klukker her i sofaen, fuck mand du er skæg Hahaha totalt sødt. - , syntes mit sprogbrug minder om Paradise Hotel pt. - det smitter vist af under programmet
Nej det gør jeg ikke
OOOHH MYY..... Jeg læste det virkelig osse forkert, så måtte starte forfra for at være SIKKER!!!
Men NEJ.. Jeg hverken smager på råt kød eller rør det
Jeg syntes kød er SÅ klamt at røre ved råt Så den med at forme kød står manden for
Bshizzle skriver: OOOHH MYY..... Jeg læste det virkelig osse forkert, så måtte starte forfra for at være SIKKER!!! Men NEJ.. Jeg hverken smager på råt kød eller rør det Jeg syntes kød er SÅ klamt at røre ved råt Så den med at forme kød står manden for
emsaroto skriver: Ej det forstår jeg ikke Jeg elsker råt kød. Carpaccio, tartar (alt form for tartar), sushi osv .. alt det forskellige rå slags kød jeg har smagt
Ej det forstår jeg ikke Jeg elsker råt kød. Carpaccio, tartar (alt form for tartar), sushi osv .. alt det forskellige rå slags kød jeg har smagt
Årh ja Carpaccio - MUMS igen!
MortilElias2010 skriver: Årh ja Carpaccio - MUMS igen!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128