Skal man smage på sin fars?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. april 2013

emsaroto

Maja88 skriver:

Jeg gør det ikke.. og min slagtermand heller..

Er du ikke gravid

Jo det er jeg. Men jeg smager stadig på min fars. Min jordemoder har ikke frarådet mig det, og hun siger jeg skal gøre ting med måde. Så det gør jeg.

Jeg har ikke lavet om på mine spisevaner, så længe min jordemoder siger godt for det.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. april 2013

o1Mutte

MortilElias2010 skriver:

Hahahahahahahaha! Sådan læste jeg det også, men der var ikke prikker bagefter..... Og så under mad-kategorien - så åndede jeg lettet op 

Jeg fangede den først da jeg læste det hun skrev omkring råt kød tilsidst Læste de første linjer MANGE gang

Anmeld

9. april 2013

MortilElias2010

o1Mutte skriver:

Jeg fangede den først da jeg læste det hun skrev omkring råt kød tilsidst Læste de første linjer MANGE gang

Årh du er genial! Sidder og klukker her i sofaen, fuck mand du er skæg  Hahaha totalt sødt. - Hm, syntes mit sprogbrug minder om Paradise Hotel pt. - det smitter vist af under programmet 

Anmeld

9. april 2013

o1Mutte

MortilElias2010 skriver:

Årh du er genial! Sidder og klukker her i sofaen, fuck mand du er skæg  Hahaha totalt sødt. - , syntes mit sprogbrug minder om Paradise Hotel pt. - det smitter vist af under programmet 

Sidder også og griner af mig selv, så det er HELT okay
Puha jeg har ikke set det siden Amalie og Peter var med dengang.. Det var nok for mig

Anmeld

9. april 2013

Clisolka

Nej det gør jeg ikke 

Anmeld

9. april 2013

Bshizzle

OOOHH MYY..... Jeg læste det virkelig osse forkert, så måtte starte forfra for at være SIKKER!!! 

Men NEJ.. Jeg hverken smager på råt kød eller rør det 

Jeg syntes kød er SÅ klamt at røre ved råt  Så den med at forme kød står manden for 

Anmeld

9. april 2013

o1Mutte

Bshizzle skriver:

OOOHH MYY..... Jeg læste det virkelig osse forkert, så måtte starte forfra for at være SIKKER!!! 

Jeg syntes kød er SÅ klamt at røre ved råt  Så den med at forme kød står manden for 

Hahah er GLAD for at der er andre end mig der 'ikke kan læse'

Anmeld

9. april 2013

emsaroto

Bshizzle skriver:

Ej det forstår jeg ikke

Jeg elsker råt kød.
Carpaccio, tartar (alt form for tartar), sushi osv .. alt det forskellige rå slags kød jeg har smagt

Anmeld

9. april 2013

MortilElias2010

emsaroto skriver:

Ej det forstår jeg ikke

Jeg elsker råt kød.
Carpaccio, tartar (alt form for tartar), sushi osv .. alt det forskellige rå slags kød jeg har smagt

Årh ja Carpaccio - MUMS igen! 

Anmeld

9. april 2013

emsaroto

MortilElias2010 skriver:

Årh ja Carpaccio - MUMS igen! 

Det er nemlig MEGA godt!

Hvis jeg havde råd kunne jeg leve af det haha

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.