Det' sørme, det' sandt...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. april 2013

Frk. Himmelblå

Miss Kat skriver:

Nej hvor dejligt!!  Stort tillykke!  

Taaak, søde tigerstribe-kat.  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. april 2013

Frk. Himmelblå

AnnaKJ skriver:

Tillykke med spiren

Tak . Det er skønt!

Anmeld

3. april 2013

Clisolka

Frk. Himmelblå skriver:

- December!

II på en test for en uge siden i dag ! Jeg gætter på, jeg har termin d. 2. december. 

Har lige et par spørgsmål til jer: 

Nu er det et par år siden, jeg sidst var på gravid-holdet, - hvordan er det med kaffe nu om stunder? Drikker man max et par kopper om dagen eller holder man sig helt fra det?

Og hvad med motion? Er reglen fortsat bare, at man skal respektere smerte? Må man lave styrketræning? Fx maveøvelser? Hvad med løb her i starten af graviditeten?

fra mig

Stort tillykke 

Anmeld

3. april 2013

Frk. Himmelblå

Babymor2010 skriver:

Stort tillykke 

Takker 

Anmeld

3. april 2013

Babydrøm

Frk. Himmelblå skriver:

- December!

II på en test for en uge siden i dag ! Jeg gætter på, jeg har termin d. 2. december. 

Nu er det et par år siden, jeg sidst var på gravid-holdet, - hvordan er det med kaffe nu om stunder? Drikker man max et par kopper om dagen eller holder man sig helt fra det?

Og hvad med motion? Er reglen fortsat bare, at man skal respektere smerte? Må man lave styrketræning? Fx maveøvelser? Hvad med løb her i starten af graviditeten?

fra mig

Stort tillykke

Anmeld

3. april 2013

K&S

Frk. Himmelblå skriver:

- December!

fra mig

TILLYKKE

Anmeld

3. april 2013

Laulund87

Tillykke

Anmeld

3. april 2013

L&V

Mor_til_2_unger skriver:

Tillykke.

Det hedder enten max

3 kopper kaffe ( a 240ml stykket)

1 L The

3 L Cola

De indeholder alle 300 mg koffein,som er det max anbefalede indtag.

Man må da ik drikke 3l cola om dagen, gravid eller ej..

Til ts på sundhed står der 1-2kopper kaffe eller 3-4 kopper the eller 1liter cola eller anden koffein holdig drikke.. Og man ska især moderere det i starten

Anmeld

3. april 2013

L&V

Månsson skriver:

Til ts på sundhed står der 1-2kopper kaffe eller 3-4 kopper the eller 1liter cola eller anden koffein holdig drikke.. Og man ska især moderere det i starten

Og stort tillykke forresten

Anmeld

3. april 2013

Frk. Himmelblå

Månsson skriver:

Tak! Vidste ikke, at man ISÆR skulle moderere det i starten.  Jeg tager mig en kold tyrker nu!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.