Det' sørme, det' sandt...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. april 2013

Frk. Himmelblå

AalborgPigen skriver:

TILLYKKE!!!! 

Takker 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. april 2013

LMX

Tillykke!

Anmeld

4. april 2013

Frk. Himmelblå

LMX skriver:

Tillykke!

Tak for det 

Anmeld

4. april 2013

Muhmi

Frk. Himmelblå skriver:

Tak. Har lige stemt på dit klamme køkken 

GRIMME køkken, men ja det er også klamt haha

Anmeld

4. april 2013

DitteFisk

Vil lige smide et stort tillykke 

Anmeld

6. april 2013

Moma

Frk. Himmelblå skriver:

OK, så du er simpelthen træner?

Jeg spinner ikke, men har overvejet det, men jeg er mere til en cross trainer, når jeg skal arbejde igennem med pulsen. Løb foregår derimod uden for, da jeg føler hele verden gynger på et løbebånd (er helt bange for at skvatte!)...

Jeg vil rigtig gerne holde motionen ved lige, men der er sådan en lille, bitte stemme, der siger: Pas nu på! Ved ikke hvorfor, det burde jo ikke være risikabelt for blobbelopen.. 

Ved du, om det er problematisk at køre på med meget høj puls, når man er gravid (jeg kan sagtens ligge på 170-180, når jeg træner, uden at jeg føler det er slemt)

Orv, - nu blev du lige spammet med spørgsmål.. - "Man rækker en lillefinger" 

Først og fremmest beklager jeg mit sene svar - 

Nej, jeg er ikke træner - overvejede kun i mine "unge" sporty dage, at blive instruktør - men fik ikke gjort noget ved det. Jeg træner flere gange i ugen - og er helt bidt af en gal spinningcykel. Og har sat mig ind i teorien omkring pulstræning - men på lægmands(-kvinde)niveau. 

Som jeg skrev, så er der flere gravide på spinningholdet, og det tror jeg  er fordi, det trods alt er knapt så hårdt for leddene at sidde på en cykel eller en crosstrainer som at løbe eller deltage i aerobichold, hvor der hoppes m.m.

De gravide, der er med til spinning, har ikke deres puls så højt oppe som os andre. De skruer heller ikke så meget belastning på som os andre - de træner i et lidt mere moderat tempo, men får stadigvæk rigtigt meget ud af træningen.

Træning som gravid er sundt men man skal LYTTE til sin krop. Og jeg ville helt klart synes, at en puls på 170-180 er for høj som gravid. 

Linker lige til nedenstående, som lige hvad var jeg kunne finde efter en meget hurtig søgning omkring højintensitetstræning som gravid:

http://altomboern.dk/brevkasse/hoj-intensitets-traening-i-graviditeten

Svaret er et par år gammel - men gælder nok stadig.

Håber du får en dejlig graviditet! 

Anmeld

7. april 2013

Frk. Himmelblå

Moma skriver:

Først og fremmest beklager jeg mit sene svar - 

Nej, jeg er ikke træner - overvejede kun i mine "unge" sporty dage, at blive instruktør - men fik ikke gjort noget ved det. Jeg træner flere gange i ugen - og er helt bidt af en gal spinningcykel. Og har sat mig ind i teorien omkring pulstræning - men på lægmands(-kvinde)niveau. 

Som jeg skrev, så er der flere gravide på spinningholdet, og det tror jeg  er fordi, det trods alt er knapt så hårdt for leddene at sidde på en cykel eller en crosstrainer som at løbe eller deltage i aerobichold, hvor der hoppes m.m.

De gravide, der er med til spinning, har ikke deres puls så højt oppe som os andre. De skruer heller ikke så meget belastning på som os andre - de træner i et lidt mere moderat tempo, men får stadigvæk rigtigt meget ud af træningen.

Træning som gravid er sundt men man skal LYTTE til sin krop. Og jeg ville helt klart synes, at en puls på 170-180 er for høj som gravid. 

Linker lige til nedenstående, som lige hvad var jeg kunne finde efter en meget hurtig søgning omkring højintensitetstræning som gravid:

http://altomboern.dk/brevkasse/hoj-intensitets-traening-i-graviditeten

Svaret er et par år gammel - men gælder nok stadig.

Håber du får en dejlig graviditet! 

Tak for svar, hvor er du sød! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.