Flag og forfriskninger efter fødslen - fik I det?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. april 2013

Kofoed.

Jeg/vi fik en bakke med flag, sandwich, saftevand og saksen som de klippende navlestrengen med (vasket og ren selvfølgelig). Men jeg blev også syet i godt 2 timer, grundet en 2 grads bristning de ikke kunne blive kloge på, så ssa'en havde god tid til at klargøre tingene. Og så var der lyserøde servietter og en lyserød sløjfe på saksen.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. april 2013

Solstrålebørn

Ja vi fik en fin bakke med mad og drikke samt flag, begge gange... 

Anmeld

3. april 2013

Kofoed.

VIPpigen skriver:

her gik far med Lilje op på neo. imens fik jeg en giga tallerken med mad, dobbelt op af alt, så der også var til far. på bakken var der flag, og saksen som var blevet brugt til at klippe navlesnoren. den var rengjort selvfølgelig, og havde fået en lyserød sløjfe på... far klippede navlesnoren, så jeg syntes det var fantastisk vi måtte få den med hjem

Så var jeg ikke den eneste der fik saksen med hjem, troede lige det var noget ekstra ordinært til mig, bare fordi jeg er lidt tosset, hehe.

Hvor fødte du? Jeg selv gjorde på Kolding.

Anmeld

3. april 2013

@BRUGER

Jeg fik et ristet toastbrød med smør og ost, dertil et glas rød saftevand. 

Anmeld

3. april 2013

M (:

Tulle28 skriver:

Det kom vi til at snakke om med et vennepar idag. Jeg fødte på Hvidovre og jeg/vi fik ingenting. Jeg fik en 3. grads bristning og skulle syes, så jeg måtte ikke engang få en tår saftevand efter fødslen og indtil jeg skulle opereres (der gik så 5 timer - spørg lige om jeg var sulten og tørstig!!) Men heller ikke min mand fik noget og der var ikke noget flag eller anden festivitas. Kun en masse læger der skulle mærke i min numse. Jeg tænkte egentlig ikke over det dengang, men når jeg tænker over det nu, synes jeg det var en lidt underlig måde det hele foregik på.

Blev jeres barns ankomst fejret?

Jeg fik en bakke med flag, saft og to (virkelig dårlige) sandwiches. Jeg fødte kl 23.24.

Anmeld

3. april 2013

LMX

Jep. Alle 3 gange. De 2 første er født på Svendborg KL 01:10.

Den sidste på Odense. Her var der virkelig service idet at jeg havde 3 personer med til fødslen og alle fik mad og drikke. Hun er født KL 03:35.

Anmeld

3. april 2013

Miss Church

Vi fik saft og sandwitch på opvågningen, da pigerne var født tror bestemt også at der var flag, men husker det ikke lige. Mit fokus var et andet sted  Generelt blev vi opvartet rigtig meget under fødslen

Anmeld

3. april 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79
Kvist skriver:

Jeg fødte i Herning, og vi fik ingenting.. Ingen flag og ingen sandwich.. Fødte 19.40 og havde ikke fået mad siden frokost, og da jeg blødte en del kom vi ikke fra fødestuen før kl 23.00, kantinen og køkkenet var lukket.. Spørg om jeg var ved at dø af sult, de fik med nød fundet et par æble til mig fordi min kæreste talte med store bogstaver..

Vidste ikke noget om sandwich, må jeg bestemt brokke mig over næste gang 

Ej helt ærlig de var da ik særlig søde ved dig! Vi fik at vide at på Herning fejrede de altid fødselsdag. Vi fik bakken da vi kom op på patient hotellet kl 24.30!! Brok dig næste gang, ellers må du sige at faster kommer og brokker sig for dig x

Anmeld

3. april 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79
VIPpigen skriver:

her gik far med Lilje op på neo. imens fik jeg en giga tallerken med mad, dobbelt op af alt, så der også var til far. på bakken var der flag, og saksen som var blevet brugt til at klippe navlesnoren. den var rengjort selvfølgelig, og havde fået en lyserød sløjfe på... far klippede navlesnoren, så jeg syntes det var fantastisk vi måtte få den med hjem

Ej hvor fed ide de der har med saksen!! Vh stine

Anmeld

3. april 2013

CaWi

Jeps

Vi fik flag, dejligt koldt saftevand, ristet toastbrød, smør, ost, marmalade, og pålægschokolade

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.