Flag og forfriskninger efter fødslen - fik I det?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. april 2013

lilledittemor

Tulle28 skriver:

Det kom vi til at snakke om med et vennepar idag. Jeg fødte på Hvidovre og jeg/vi fik ingenting. Jeg fik en 3. grads bristning og skulle syes, så jeg måtte ikke engang få en tår saftevand efter fødslen og indtil jeg skulle opereres (der gik så 5 timer - spørg lige om jeg var sulten og tørstig!!) Men heller ikke min mand fik noget og der var ikke noget flag eller anden festivitas. Kun en masse læger der skulle mærke i min numse. Jeg tænkte egentlig ikke over det dengang, men når jeg tænker over det nu, synes jeg det var en lidt underlig måde det hele foregik på.

Blev jeres barns ankomst fejret?

Jeg fødte også på Hvidovre - og vi fik en bakke med flag, saft og mad
+ jeg var blevet opvartet godt mens min epidural virkede..

Men jeg lå der også fra 1. til 2. juledag hvor jeg var en af de eneste på fødegangen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. april 2013

Ryberg

fik intet... andet morfin og en brækpose.. haha

Fik aks, så måtte jo ikke..

men da jeg kom på barselsafsnittet, var der heller ikke noget fra sygehuset af...
Dog havde min familie været forbi værelset først, og pyntet op med flag, balloner og blomster, og i mit skab lå der chokolade, blade og slik

Måtte selv bede om mad, var HUNDE sulten.. havde ikke spist i 20 timer

Anmeld

2. april 2013

norenberg

Ja vi fik begge en kold anretning med aftensmad med drikkevare til og bagefter serverede de chokoladekage med flag og kaffe og så fik vi lov til at tage hjem....

Anmeld

2. april 2013

VIPpigen

her gik far med Lilje op på neo. imens fik jeg en giga tallerken med mad, dobbelt op af alt, så der også var til far. på bakken var der flag, og saksen som var blevet brugt til at klippe navlesnoren. den var rengjort selvfølgelig, og havde fået en lyserød sløjfe på... far klippede navlesnoren, så jeg syntes det var fantastisk vi måtte få den med hjem

Anmeld

2. april 2013

Rødhætte

Sjovt har selv tænkt det samme når jeg har set fødsler på tv. Vi fik intet, men da vi kom op på barselsgangen var der et køleskab med lidt  yoghurt og frugt vi måtte tage af..

Anmeld

2. april 2013

hautecouture

Tulle28 skriver:

Det kom vi til at snakke om med et vennepar idag. Jeg fødte på Hvidovre og jeg/vi fik ingenting. Jeg fik en 3. grads bristning og skulle syes, så jeg måtte ikke engang få en tår saftevand efter fødslen og indtil jeg skulle opereres (der gik så 5 timer - spørg lige om jeg var sulten og tørstig!!) Men heller ikke min mand fik noget og der var ikke noget flag eller anden festivitas. Kun en masse læger der skulle mærke i min numse. Jeg tænkte egentlig ikke over det dengang, men når jeg tænker over det nu, synes jeg det var en lidt underlig måde det hele foregik på.

Vi fik (efter lang tid, først syning, så kollapsede jeg og datteren blev indlagt) en bakke med saft, vand, boller og et flag 

Anmeld

2. april 2013

Laulund87

Ja vi fik både sandwich, drikkelse og flag

Egentlig utroligt for der var kaos da vores datter skulle med babyambulance til OUH, og vi var ikke lige i humør til at skulle spise. Men sødt de huskede det alligevel

Anmeld

2. april 2013

EnGodMor

Vi fik en bakke med flag, og fik hver en tallerken med to stykker lækkert smørrebrød på til hver., og saft. 

Fødte på Holbæk sygehus for et års tid siden snart.

Anmeld

2. april 2013

Gittemor09

Tulle28 skriver:

yepp, både sandwich en cola (da jeg ikke kan lide saftevand), flag, og en fødselsdagssang af jordemoder til lillemand, og et stort kys på kinden

Anmeld

3. april 2013

AnthonsMor

Tulle28 skriver:

Jeg fødte for 14 dage siden på Regionshospitalet i Viborg, og der blev vi spurgt om hvad vi havde lyst til, jeg havde absolut ikke lyst til mad eller noget som helst, så jeg bad bare om ristet brød med smør, det vidste jeg at jeg altid ville kunne få ned, og min kæreste fik tarteletter
Og der var da flag på det bord de kom ind med, med maden på..

Jeg tror det kan have været pga. din operation, at I ikke fik noget, da du jo garanteret skulle være fastende! Men super øv alligevel!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.