Flag og forfriskninger efter fødslen - fik I det?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. april 2013

Mettefpigen

Jeg fødte på ouh og der jeg boller med flag i og saftevand :-) (også under fødslen)....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. april 2013

Benjamins'mor

Da jeg var helt færdig med at blive syet kom de med et glas saftevand, 2 tarteletter og 1 flag på en bakke.

Min kæreste fik ingenting, men det regnede vi heller ikke med. Han havde også lige spist inden jeg fik presseveer.
Men min mor sørgede under hele forløbet for at jeg hele tiden havde noget at drikke.

Anmeld

3. april 2013

Kvist

StineW79 skriver:

Ej helt ærlig de var da ik særlig søde ved dig! Vi fik at vide at på Herning fejrede de altid fødselsdag. Vi fik bakken da vi kom op på patient hotellet kl 24.30!! Brok dig næste gang, ellers må du sige at faster kommer og brokker sig for dig x

Har bestemt også tænkt mig at brokke mig næste gang, og fortælle dem at jeg vil have 2 bakker  Men nej, de får det hvert fald at vide.. Sad i går aftes og følte mig noget så snydt, selvom det snart er 2 ½ år siden 

Havde lige fat i en veninde som fødte hendes søn i sep. sidste år, også i Herning, og hun havde heller ingen bakke fået, så vi sad og surmulede sammen 

Og skal nok pusse dig på dem hvis de ikke opfører sig ordentligt.. Så må du komme ind og puste dig op 

Anmeld

3. april 2013

dola

Tulle28 skriver:

Det kom vi til at snakke om med et vennepar idag. Jeg fødte på Hvidovre og jeg/vi fik ingenting. Jeg fik en 3. grads bristning og skulle syes, så jeg måtte ikke engang få en tår saftevand efter fødslen og indtil jeg skulle opereres (der gik så 5 timer - spørg lige om jeg var sulten og tørstig!!) Men heller ikke min mand fik noget og der var ikke noget flag eller anden festivitas. Kun en masse læger der skulle mærke i min numse. Jeg tænkte egentlig ikke over det dengang, men når jeg tænker over det nu, synes jeg det var en lidt underlig måde det hele foregik på.

Blev jeres barns ankomst fejret?

På Herlev fik vi fødselsdags sang og ristet toastbrød med marmelade, koldt saftevand og vand. Og også flag...!

SÅ hyggeligt!

Anmeld

3. april 2013

Valle81

Hejsa,

Jeg har født tre gange på Viborg Sygehus og har alle tre gange fået sublim behandling efter fødslen.

Er alle tre gange blevet spurgt om jeg var sulten, hvilket jeg naturligvis var. Ind kom de med en menukort ( ikke ret stort, men det var der) og så måtte vi vælge mad.

Vi valgte tarteletter alle tre gange. Og da de kom med maden var det med flag, flagservietter, saftevand, juice osv. Total hygge:0)

Så jeg kan bestemt ikke klage:0)

Anmeld

3. april 2013

Lullaby

1 og 2. gang fik jeg flag og mad. 3. gang måtte jeg selv bede om mad efter 4 timer. 

Anmeld

3. april 2013

VIPpigen

Kofoed. skriver:

Så var jeg ikke den eneste der fik saksen med hjem, troede lige det var noget ekstra ordinært til mig, bare fordi jeg er lidt tosset, hehe.

Hvor fødte du? Jeg selv gjorde på Kolding.

Næ næ.... Tror det er procedure på Kolding sygehus, det var der jeg fødte også

Anmeld

3. april 2013

VIPpigen

StineW79 skriver:

Ej hvor fed ide de der har med saksen!! Vh stine

Syntes det er fantastisk, og en meget speciel ting at få med hjem

Anmeld

3. april 2013

lhn89

Her fik både kæresten og jeg saft, juice, sandwich og kiks. Derudover var der et lille flag og lyserøde servietter (og lyseblå ved vores søns fødsel ) Rigtigt hyggeligt 

Venlig hilsen Louise Hartmann -  louisehartmann.dk

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.