Flag og forfriskninger efter fødslen - fik I det?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. april 2013

hannetheis

Profilbillede for hannetheis
Ja både mand og jeg fik en bakke med flag og mad.

Ved 1 barn dog først dagen efter da theis er født ved aks ved midnat og røg direkte på neo.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. april 2013

Louise H.

Jeg fik flag, saftevand og aftensmad (millionbøf)

Anmeld

2. april 2013

HopinWishin

Min lille skat kom til verden kl 1450.. og jeg tror ik der gik mere end 30 min så kom der et bord ind med flag, og dagens menu...

Bedste mad ever! For jeg var bare skrup sulten og tørstig

Anmeld

2. april 2013

Tulle28

Orv mange svar allerede og beklager, jeg ikke svarer jer hver og een Men overvejende er I da blevet fejret!

Anmeld

2. april 2013

N1

Vi fik flag, saftevand og smørrebrød lige efter jeg havde født, og mens vi stadig var på fødegangen

Mens jeg havde veer (og lå på fødegangen) fik kæresten varm mad til frokost - som jordemoderen kom ind med til ham

Jeg fødte på Holbæk sygehus.

Anmeld

2. april 2013

Juliekp

Tulle28 skriver:

Det kom vi til at snakke om med et vennepar idag. Jeg fødte på Hvidovre og jeg/vi fik ingenting. Jeg fik en 3. grads bristning og skulle syes, så jeg måtte ikke engang få en tår saftevand efter fødslen og indtil jeg skulle opereres (der gik så 5 timer - spørg lige om jeg var sulten og tørstig!!) Men heller ikke min mand fik noget og der var ikke noget flag eller anden festivitas. Kun en masse læger der skulle mærke i min numse. Jeg tænkte egentlig ikke over det dengang, men når jeg tænker over det nu, synes jeg det var en lidt underlig måde det hele foregik på.

Blev jeres barns ankomst fejret?

Jeg fødte også på Hvidovre og der var ingen "velkommen til verden fest", vidste jeg slet ikke de gjorde... Blev heller ikk tilbudt noget at drikke, så det var godt vi havde både snacks og drikkelse med hjemmefra

Anmeld

2. april 2013

Den lykkelige

Vi fik en bakke med flag og en lille blomst.. Og to stykker toast hver med ost og lurpak og saftevand.. det bedste måltid i hele mit liv.. havde ikke kunne spise over et helt døgn inden..  fødte på holbæk.. 

Anmeld

2. april 2013

(august)

Vi har begge gange (fødte 9.47 og 7.09) fået en bakke ind til to med flag, juice, kaffe, the et par skiver franskbrød med ost og syltetøj.

Begge gange på Riget og de har bare været fantastiske.

Anmeld

2. april 2013

Fenja09

Det kom vi til at snakke om med et vennepar idag. Jeg fødte på Hvidovre og jeg/vi fik ingenting. Jeg fik en 3. grads bristning og skulle syes, så jeg måtte ikke engang få en tår saftevand efter fødslen og indtil jeg skulle opereres (der gik så 5 timer - spørg lige om jeg var sulten og tørstig!!) Men heller ikke min mand fik noget og der var ikke noget flag eller anden festivitas. Kun en masse læger der skulle mærke i min numse. Jeg tænkte egentlig ikke over det dengang, men når jeg tænker over det nu, synes jeg det var en lidt underlig måde det hele foregik på.

Blev jeres barns ankomst fejret?

Ja, kort tid efter at vores datter var kommet til verden fik vi en bakke ind med flag, saft og sandwich. Jeg havde dog slet ikke lyst til mad for var helt optaget af min datter - og meget overvældet da det kun to mig 2 timer fra første ve og til hun var ude. Men manden fik vist en sandwich  Jeg fødte på Aalborg Sygehus.

/Fenja

Anmeld

2. april 2013

MorDk

Begge gangen kom der "føs'dagsbord" rullende ind med te, kaffe, flag og boller og saft/juice. Jeg fødte på Rigshospitalet ♥

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.