Flag og forfriskninger efter fødslen - fik I det?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. april 2013

Kvist

Tulle28 skriver:

Det kom vi til at snakke om med et vennepar idag. Jeg fødte på Hvidovre og jeg/vi fik ingenting. Jeg fik en 3. grads bristning og skulle syes, så jeg måtte ikke engang få en tår saftevand efter fødslen og indtil jeg skulle opereres (der gik så 5 timer - spørg lige om jeg var sulten og tørstig!!) Men heller ikke min mand fik noget og der var ikke noget flag eller anden festivitas. Kun en masse læger der skulle mærke i min numse. Jeg tænkte egentlig ikke over det dengang, men når jeg tænker over det nu, synes jeg det var en lidt underlig måde det hele foregik på.

Blev jeres barns ankomst fejret?

Jeg fødte i Herning, og vi fik ingenting.. Ingen flag og ingen sandwich.. Fødte 19.40 og havde ikke fået mad siden frokost, og da jeg blødte en del kom vi ikke fra fødestuen før kl 23.00, kantinen og køkkenet var lukket.. Spørg om jeg var ved at dø af sult, de fik med nød fundet et par æble til mig fordi min kæreste talte med store bogstaver..

Vidste ikke noget om sandwich, må jeg bestemt brokke mig over næste gang 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. april 2013

MortilElias2010

Tulle28 skriver:

Det kom vi til at snakke om med et vennepar idag. Jeg fødte på Hvidovre og jeg/vi fik ingenting. Jeg fik en 3. grads bristning og skulle syes, så jeg måtte ikke engang få en tår saftevand efter fødslen og indtil jeg skulle opereres (der gik så 5 timer - spørg lige om jeg var sulten og tørstig!!) Men heller ikke min mand fik noget og der var ikke noget flag eller anden festivitas. Kun en masse læger der skulle mærke i min numse. Jeg tænkte egentlig ikke over det dengang, men når jeg tænker over det nu, synes jeg det var en lidt underlig måde det hele foregik på.

Ja en fin bakke med flag og lækkerier - Sønderborg Sygehus, fødegangen og familieafdelingen  Vil til hver en tid føde der! 

Anmeld

2. april 2013

L&V

Tulle28 skriver:

Nej da hvor strengt.. Man har da virkelig brug for noget bagefter..

Vi blev tilbudt alt muligt jeg valgte en rugbrød med deller og rødkål og et kæmpe glas saft og manden min fik tarteletter til han revnede og cola, der var flag dug, servietter og en lille flagstang..

Vores jordmoder studerende havde også opvartet os gennem dagen og havde endda hentet kage i personalestuen til os, virkelig sødt af hende

Anmeld

2. april 2013

baby012

Jep  

bakke med flag, saft og vand, sandwich og druesukker  

Anmeld

2. april 2013

mortilnoahogmelina

Jeg har fået flag 2 stk toast med diverse tilbehør og saft .
På henholdsvis Herlev og Holbæk . Har født kl 01.39 og 22.47

Anmeld

2. april 2013

khaleesi

Fødte på Skejby og vi fik en bakke med juice, sandwich (både til manden og mig) samt kaffe og flag

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

2. april 2013

Moma

Vi fik flag, sandwich og saft begge gange. Jeg fik ikke smagt sandwichene nogen af gangene, for kunne ikke spise noget 

Anmeld

2. april 2013

Muhmi

Tulle28 skriver:

Ej altså, tænk at i er blevet snydt.. Fik din mand ikke engang en kop kaffe at sunde sig på eller noget?  Altså....

Jo, begge gange fik vi bakke med saftevand, flag og en ostemad... Gider hverken spise eller drikke deres mad/saftevand så jeg tog bare en kæmpe slurk af min dertil indkøbte cola

Anmeld

2. april 2013

Lise

Kan ærligt talt ikke huske det helt, men jeg ved at der var toast, smør og vist nok ost og marmelade. Og måske et flag. Der var helt sikkert saftevand begge gange  Jeg drak meget saftevand! Jeg tror der var flag.

Jeg fødte på Hvidovre. Det ene gang tidlig morgen og anden gang om formiddagen.

Til gengæld har min mand aldrig sat sådan en blå/rød nål på opslagstavlen på trods af to fødsler. Gør man ikke det måske?

Anmeld

2. april 2013

Lise

Lise skriver:

Kan ærligt talt ikke huske det helt, men jeg ved at der var toast, smør og vist nok ost og marmelade. Og måske et flag. Der var helt sikkert saftevand begge gange  Jeg drak meget saftevand! Jeg tror der var flag.

Jeg fødte på Hvidovre. Det ene gang tidlig morgen og anden gang om formiddagen.

Til gengæld har min mand aldrig sat sådan en blå/rød nål på opslagstavlen på trods af to fødsler. Gør man ikke det måske?

Jeg får nu af vide af min bedre halvdel at der helt sikkert var flag første gang. Og måske også anden gang

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.