Spørgsmål i forbindelse med opstart af PB

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. april 2013

Karla

superwat skriver:

Det gør absolut intet at det var langt Jeg vil gerne høre alting. vi er lige gået igang med PB, så jeg lytter gerne til erfaringer - min mor havde en graviditet udenfor livmoderen.. 

Min mor har også haft en graviditet udenfor livmoderen. Men jeg tror ikke det har nogen betydning for at man har lettere ved at få det held og lykke med projektet, håber ikke der går for længe før du står med de to streger

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. april 2013

superwat

Karla skriver:

Min mor har også haft en graviditet udenfor livmoderen. Men jeg tror ikke det har nogen betydning for at man har lettere ved at få det held og lykke med projektet, håber ikke der går for længe før du står med de to streger

Nej, tror også det kan ske "for hvem som helst" mange tak - det er bare så surrealistisk at vi endelig prøver. tog min sidste ppille i juni 2012 og pga kæresten ikke var klar brugte vi kondom indtil sidst i marts 2013 så det er frygteligt spændende det her!

Anmeld

16. april 2013

Karla

superwat skriver:

Nej, tror også det kan ske "for hvem som helst" mange tak - det er bare så surrealistisk at vi endelig prøver. tog min sidste ppille i juni 2012 og pga kæresten ikke var klar brugte vi kondom indtil sidst i marts 2013 så det er frygteligt spændende det her!

Ja, det bliver pludseligt meget seriøst når man for alvor går igang
Men det er nok meget godt det er så længe siden du stoppede med p-piller, så din krop er klar til det.
Jeg fik først nogenlunde regelmæssig cyklus efter 8 måneder

Anmeld

16. april 2013

superwat

Karla skriver:

Ja, det bliver pludseligt meget seriøst når man for alvor går igang
Men det er nok meget godt det er så længe siden du stoppede med p-piller, så din krop er klar til det.
Jeg fik først nogenlunde regelmæssig cyklus efter 8 måneder

Det er vel meget normalt at man har det lidt underligt når man først bliver seriøs med det? Jeg har villet i 2 år nu og nu kan vi endelig gå igang.. Puha det kommer tæt på hvis det viser sig at jeg bliver gravid nu her ja, er glad for jeg stoppede dengang

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.