Hopes 2013 bringes more succes skriver:
Mange tak for de rigtig gode svar 
Vitaminer - Det har jeg fået. Har bøvlet rigtig meget med blod, jern og forskellige vitaminer.
Men det skulle gerne være på rette kurs igen. En anden skrev at man også bare kunne tage folsyre? Hvis man ingen vitaminer mangler er det så ok bare at spise dem? Eller er det bedst at spise gravitamin?
Penge - Okay, så du tror et ca. budget på 2000 kr. er for lidt?
Jeg ved godt, at der jo kan komme uforudsete udgifte, men det kan der jo også ved en selv, og det har vi selvfølgelig også penge til. Har et ok overskud som det ser ud.
P-piller - Okay. Hvor længe havde du været på p-piller der? Oplevede du symptomer i forbindelse med p-pille stop? 
OBS - Okay. Så man behøver ikke være overdrevet nervøs i forhold til hvad man spiser ?
Make-up og parfume bliver nok det sværeste. Men det kan selvfølgelig begrænses.
Kattebakken er der styr på. Det ved manden godt han skal ordne når det er. Men så længe man ikke har teste positivt kan man vel godt tømme?
Ej tak. Hvor er du sød 
må indrømme jeg ved det faktisk ikke, syntes du skal få en tid ved lægen og få en god start ved at snakke med ham/hende, det gjorde jeg nemlig og jeg fik jernpiller fra dag 1 af fordi jeg mangle det lidt 
2000kr er mere ind nok, vi var på kontanthjælp og klare den uden problemer, og han fik mme og libero bleer og vaskeklude osv.. sæt 1500 af hvis det er og hvis der er penge i overskud er det jo altid dejligt 
jeg havde taget p-piller i 8år da jeg smed mine og der var ingen forskeld, min mens var ureglmæssig i de første 3 mdr
men jeg kunne regne ud da jeg var gået 14 dage over tid og jeg lige pludselig fik så ondt i mine bryster jeg næsten ikke kunne få en bh på at der var noget galt fordi min mens har aldrig udblevet i 14dage hihihihihi
jeg må indrømme jeg spiste det jeg ville og der skete ingen ting, og jeg tømte kattebakke ind til jeg blev gravid også nogle gange ind i mellem, og der skete ingen ting... og begræns det som du skriver med parfume og make up så sker der ingen ting, man skal jo heller lave om på sin krop totalt bare fordi man skal være gravid eller man er gravid