superwat skriver:
Hej Carla, du siger at du endte med en graviditet udenfor livmoder - hvordan opdagede du det/ved smerter?
har du været gravid siden?
Kh. mig
Hej
Ja, jeg havde en graviditet udenfor livmoderen i juni 2012. I starten af graviditeten kunne jeg først teste positivt sent, og testene blev ved med at være svage. Da jeg var ca. 4+6 begyndte jeg at bløde som ved almindelig menstruation. 14 dage efter blødningen tester jeg så positivt igen, denne gang noget tydeligere, og lægen sagde jeg var gravid på trods af blødningen. Vågnede så en nat 8+5 og havde voldsomme smerter i maven, mest i siden. Og jeg begyndte at bløde lidt. Kom så til en akut scanning, og den viste at der ikke sad noget i livmoderen, men at æggelederen var meget forstørret. Så blev opereret med det samme.
Jeg blev gravid igen i september men mistede 4+6. Blev gravid igen i oktober, men det endte i en bio, og begyndte at bløde den dag jeg forventede menstruation.
Nu er jeg så gravid igen, og er 7+1. Så det fineste lille hjerteblink i fredags, og skal scannes igen på fredag. Så nu håber vi den bliver der
Beklager det blev lidt langt
Anmeld