Spørgsmål i forbindelse med opstart af PB

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. april 2013

Miss-86

Andre der kan komme på andre ting i forhold til mine spørgsmål?

Rygning og kaffe er ikke godt, når man vil igang med PB - Hverken for dig eller din kæreste.

Jeg tog p-piller i 7 ½ år, stoppede for 1 år siden og min mens er meget uregelmæssig, men det er der ingen grund til.
Men p-pillerne er ude af kroppen med det samme.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. april 2013

2013anonym

Miss-86 skriver:

Rygning og kaffe er ikke godt, når man vil igang med PB - Hverken for dig eller din kæreste.

Okay. Tak 

Heldigvis er der ingen af os der ryger eller drikker kaffe. Så det intet problem. 

Anmeld

1. april 2013

Miss-86

Hopes 2013 bringes more succes skriver:

Okay. Tak 

Heldigvis er der ingen af os der ryger eller drikker kaffe. Så det intet problem. 

Okay, det er godt.

Jeg tilføjede lidt lidt til min kommentar

Anmeld

1. april 2013

2013anonym

Miss-86 skriver:

Okay, det er godt.

Jeg tilføjede lidt lidt til min kommentar

Ja det havde jeg ikke set. 

Okay. Håber ikke det tilfældet ved mig, da jeg helst ser der hurtigt kommer to streger  Men man ved jo aldrig. Kan se du er testet for PCO, så det jo ikke det der gør det. 

Anmeld

1. april 2013

Miss-86

Ja det havde jeg ikke set. 

Okay. Håber ikke det tilfældet ved mig, da jeg helst ser der hurtigt kommer to streger  Men man ved jo aldrig. Kan se du er testet for PCO, så det jo ikke det der gør det. 

Nej, men man kan godt hurtigt blive gravid alligevel

Jeg havde også uregelmæssig mens, da jeg var 14-17 år, inden jeg startede p-piller, så for mig er det ikke unormalt..
(vi er ikke opstartet PB.)

Anmeld

1. april 2013

2013anonym

Miss-86 skriver:

Nej, men man kan godt hurtigt blive gravid alligevel

Jeg havde også uregelmæssig mens, da jeg var 14-17 år, inden jeg startede p-piller, så for mig er det ikke unormalt..
(vi er ikke opstartet PB.)

Nej det ved jeg godt. Har fulgt dig lidt på side linjen. 

Håber også snart der sker noget positivt for dig. 

Anmeld

1. april 2013

Miss-86

Nej det ved jeg godt. Har fulgt dig lidt på side linjen. 

Håber også snart der sker noget positivt for dig. 

Mange tak, håber jeg os

Anmeld

16. april 2013

superwat

Karla skriver:

Nu kan jeg ikke svare på alle spørgsmål, men kan da lige kort fortælle om hvad vi gjorde.

Jeg tog den sidste p-pille i september 2011, og testede positiv i juni 2012, men det endte i en graviditet udenfor livmoderen. Men der gik i hvert fald 8 måneder inden min krop var sig selv igen efter p-pille stop.
Jeg har siden august 2011 taget folsyre hver dag. Det er det vigtigste at få. Derudover spise sundt og varieret. Jeg startede egentlig ud med at tage gravitamin, da de indeholder både folsyre og alle de andre gode vitaminer. Men det var dyrt, og der skete ikke rigtig noget på babyfronten. Min læge sagde så, at så længe jeg spiste sundt og varieret, skulle jeg blot tage folsyre ved siden af

Hej Carla, du siger at du endte med en graviditet udenfor livmoder - hvordan opdagede du det/ved smerter?

har du været gravid siden?

Kh. mig

Anmeld

16. april 2013

Karla

superwat skriver:

Hej Carla, du siger at du endte med en graviditet udenfor livmoder - hvordan opdagede du det/ved smerter?

har du været gravid siden?

Kh. mig

Hej

Ja, jeg havde en graviditet udenfor livmoderen i juni 2012. I starten af graviditeten kunne jeg først teste positivt sent, og testene blev ved med at være svage. Da jeg var ca. 4+6 begyndte jeg at bløde som ved almindelig menstruation. 14 dage efter blødningen tester jeg så positivt igen, denne gang noget tydeligere, og lægen sagde jeg var gravid på trods af blødningen. Vågnede så en nat 8+5 og havde voldsomme smerter i maven, mest i siden. Og jeg begyndte at bløde lidt. Kom så til en akut scanning, og den viste at der ikke sad noget i livmoderen, men at æggelederen var meget forstørret. Så blev opereret med det samme.

Jeg blev gravid igen i september men mistede 4+6. Blev gravid igen i oktober, men det endte i en bio, og begyndte at bløde den dag jeg forventede menstruation.

Nu er jeg så gravid igen, og er 7+1. Så det fineste lille hjerteblink i fredags, og skal scannes igen på fredag. Så nu håber vi den bliver der

Beklager det blev lidt langt

Anmeld

16. april 2013

superwat

Karla skriver:

Hej

Ja, jeg havde en graviditet udenfor livmoderen i juni 2012. I starten af graviditeten kunne jeg først teste positivt sent, og testene blev ved med at være svage. Da jeg var ca. 4+6 begyndte jeg at bløde som ved almindelig menstruation. 14 dage efter blødningen tester jeg så positivt igen, denne gang noget tydeligere, og lægen sagde jeg var gravid på trods af blødningen. Vågnede så en nat 8+5 og havde voldsomme smerter i maven, mest i siden. Og jeg begyndte at bløde lidt. Kom så til en akut scanning, og den viste at der ikke sad noget i livmoderen, men at æggelederen var meget forstørret. Så blev opereret med det samme.

Jeg blev gravid igen i september men mistede 4+6. Blev gravid igen i oktober, men det endte i en bio, og begyndte at bløde den dag jeg forventede menstruation.

Nu er jeg så gravid igen, og er 7+1. Så det fineste lille hjerteblink i fredags, og skal scannes igen på fredag. Så nu håber vi den bliver der

Beklager det blev lidt langt

Det gør absolut intet at det var langt Jeg vil gerne høre alting. vi er lige gået igang med PB, så jeg lytter gerne til erfaringer - min mor havde en graviditet udenfor livmoderen.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.