B&J skriver:
Hvilke vitaminer/kosttilskud er det man skal have, og hvornår skal man begynde på det? Evt gå op til din læge få taget en blodprøve, fordi så kan han/hun se om du evt mangler nogle vitaminer jern sov, så kan man jo udelukke man ikke mangler noget også self gravitamin
Hvor mange penge bruger i ca. i måneden på en nyfødt baby? Det er det der er så forskelligt, for dem der ammer spare jo en del når de ikke skal købe modermælkserstatning, men ellers bleer skumklude/vådservietter og self hvis der ellers skulle komme noget som hård mave osv så skal der jo gerne lidt penge til det også hvis man skal på apoteket...
Mest til folk på p-piller inden opstart af PB. Hvor lang tid gik der fra i tog den sidste p-pille til i kunne teste positiv? Og ventede i med at opstarte PB efter p-pille stop? Der gik 3 mdr så var jeg gravid fra jeg smed min sidste p-pille...
Er der nogle mad ting man ikke må få når man bliver gravid elleR er der andet man skal være obs på? jeg er en af dem der tog det meget afslappende ang det hele spiste det jeg havde lyst til bruger ikke make up så det tænkte jeg ikke på når jeg tager parfume på bruger jeg roll on og ingen parfume, rygning, alkohold, farvehår... og piller evt spør din læge men du må altid tage panodil... du må ikke skifte kattebakke...
håber der snart er en baby til jer
Mange tak for de rigtig gode svar 
Vitaminer - Det har jeg fået. Har bøvlet rigtig meget med blod, jern og forskellige vitaminer.
Men det skulle gerne være på rette kurs igen. En anden skrev at man også bare kunne tage folsyre? Hvis man ingen vitaminer mangler er det så ok bare at spise dem? Eller er det bedst at spise gravitamin?
Penge - Okay, så du tror et ca. budget på 2000 kr. er for lidt?
Jeg ved godt, at der jo kan komme uforudsete udgifte, men det kan der jo også ved en selv, og det har vi selvfølgelig også penge til. Har et ok overskud som det ser ud.
P-piller - Okay. Hvor længe havde du været på p-piller der? Oplevede du symptomer i forbindelse med p-pille stop? 
OBS - Okay. Så man behøver ikke være overdrevet nervøs i forhold til hvad man spiser ?
Make-up og parfume bliver nok det sværeste. Men det kan selvfølgelig begrænses.
Kattebakken er der styr på. Det ved manden godt han skal ordne når det er. Men så længe man ikke har teste positivt kan man vel godt tømme?
Ej tak. Hvor er du sød