Ca. 100 prs. til bryllup hvad koster det??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. marts 2013

Amagerpigen82

Monica P skriver:

Puhha nogle priser, nu var vi "kun" 46 eller 48 personer men vores bryllup kostede kun lidt under 30.000 og der manglede intet kun fotograf 

Monica

Jeg tror altså også det kommer an på hvor man bor.

Nu kan jeg se du er fra Jylland men her i KBH løber det meget hurtigt op. Jeg har været ved at arrangere dåb for 50 personer. Og selvom det kun er frokost og vi gik efter de billigste muligheder har budgettet ved de forskellige muligheder (selskabslokale og forskellige resteauranter) været på ml. 15.000 og 25.000 kr.

Så ville have meget svært ved at se det gjort for unde 100.000 kr

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. marts 2013

L&V

Monica P skriver:

Puhha nogle priser, nu var vi "kun" 46 eller 48 personer men vores bryllup kostede kun lidt under 30.000 og der manglede intet kun fotograf 

Monica

Det var skiseme os billigt da men det er jo os hva man priotere.. En kjole kan jo koste 5000 men os 25000, mad kan man få fra kokken og jomfruen til 99,- pr kuvert men man kan os ha en privat kok hvor kuvertprisen er 500+.. Det er jo tilvalg og fravalg der gør det og hvor meget det forskellige betyder for en

Anmeld

23. marts 2013

Frk.S

Vi er ved at planlægge bryllup, hvor vi har inviteret lige lidt over 100 gæster... og det ser ud til at de fleste kommer. 

Vores kommer til at koste omkring 100.000 med det hele. Vi har stadig ikke alle udgifterne på plads, derfor kender jeg ikke den endelige pris. Men det kommer til at ligge i det leje.... men nærmere over 100.000 end under. 

Anmeld

23. marts 2013

Hvem?

Her kostede det knap 30.000 - og vi var 97

- Lokalerne havde vi selv (holdte hjemme)

- Musikken blev sponsoreret af vores gode ven, der er DJ

- Jeg er VILD med DIY projekter og lavede alt selv

- Handlede i Tyskland

- Kjolen blev fundet i Lilly til et simpelt beløb på 3000kr inkl skørt

- Maden lavede vi selv /forret, salaet og dessert Vores nabo er slagter og han blev hyret til at lave helstegt gris (det var i øvrigt MEGA godt)

- Blomsterne kostede i sum ad 400 kr. Kender en landmand der har marker fulde af solsikker, så han leverede ca. 600 lange afskårende solsikker og han ville bare have 100,- kr pr. barn til hans børn (han fik dog lidt mere end de 400 kr)

- Min mor er genial til blomster og lavede alle borddeko og brudebuket + kirkepynten

- Transport var min mands bil (da den er lidt sjov i sig selv)

- Bryllupskagen lavede jeg også selv

- Hår og make up forærede min kusine i gave (hun er stylist)

-Lavede skovtema i stalden med grene og rislamper hængende ned

- Stole, borde og service var "lejet" (det var gratis da vi er medlem) via forsamlingshuset og skulle jo bare slæbes frem og tilbage

-Fotograf var Dinna herinde fra

------------------

Der manglede intet, vores var et meget anderledes bryllup med halmballer som bænke til kaffe o eftermiddagen, ren Morten Korch stil og vi festede til den lyse morgen kl. 06.05 - den mest fantastiske dag - drengene overnattede hos deres dagplejer

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

23. marts 2013

Mettefpigen

gædde/gitte skriver:

Ja det er rigtigt

men så skal der pyntes op, dækkes bord, hyres personale til servering, erstattes hvis noger går i stykker.... OG DER SKAL RYDES OP!!.................... åhhhhhhhhh en party-dræber at sidder og tænke på man skal tidligt op dagen efter for at gøre rent, når man kunne ligge og hygge med manden/sidde i en flyver

Alt efter hvor

Anmeld

23. marts 2013

Mettefpigen

gædde/gitte skriver:

Ja det er rigtigt

men så skal der pyntes op, dækkes bord, hyres personale til servering, erstattes hvis noger går i stykker.... OG DER SKAL RYDES OP!!.................... åhhhhhhhhh en party-dræber at sidder og tænke på man skal tidligt op dagen efter for at gøre rent, når man kunne ligge og hygge med manden/sidde i en flyver

Alt efter hvor "fint" det skal være så behøver man ikk have personale, og pyntningen behøver ikk koste alverden, plus at man nogensinde kan leje lokalet så man ikk behøver at gøre rent bagefter.....

Anmeld

23. marts 2013

Mamalou

Hvem? skriver:

- Handlede i Tyskland

- Maden lavede vi selv /forret, salaet og dessert Vores nabo er slagter og han blev hyret til at lave helstegt gris (det var i øvrigt MEGA godt)

- Blomsterne kostede i sum ad 400 kr. Kender en landmand der har marker fulde af solsikker, så han leverede ca. 600 lange afskårende solsikker og han ville bare have 100,- kr pr. barn til hans børn (han fik dog lidt mere end de 400 kr)

- Min mor er genial til blomster og lavede alle borddeko og brudebuket + kirkepynten

- Stole, borde og service var "lejet" (det var gratis da vi er medlem) via forsamlingshuset og skulle jo bare slæbes frem og tilbage

------------------

Der manglede intet, vores var et meget anderledes bryllup med halmballer som bænke til kaffe o eftermiddagen, ren Morten Korch stil og vi festede til den lyse morgen kl. 06.05 - den mest fantastiske dag - drengene overnattede hos deres dagplejer

Hold da op hvor kreativt og gennemført! Og sikke nogle flotte billeder - og en super flot kjole

Vh. Louise

Anmeld

24. marts 2013

Hvem?

Mamalou skriver:

Hold da op hvor kreativt og gennemført! Og sikke nogle flotte billeder - og en super flot kjole

Vh. Louise

Mange tak - det var super sjovt at lave alt selv, så ku jeg jo få det som jeg ville have det

Vi bor på en nedlagt landejendom med masser af udbygnnger, så vi holdte festen i den største - super hyggeligt

Anmeld

24. marts 2013

Kris89

vi bliver 70-80 pers. og har et budget på 40-45.000

det skal holdes og kan holdes arh kan være vi komer på 50.000 men så absolut heller ikke mere

det er udelukkende et spørgsmål om hvor du bor og priotering..

Anmeld

24. marts 2013

Lund18

Hvem? skriver:

- Handlede i Tyskland

------------------

Neeeeeeeej hvor skønt!!! Lige sådan et bryllup jeg helst vil have anderledes og sjovt !!

TUSIND tak for dit svar + billeder!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.