Ca. 100 prs. til bryllup hvad koster det??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. marts 2013

Hvem?

Neeeeeeeej hvor skønt!!! Lige sådan et bryllup jeg helst vil have anderledes og sjovt !!

TUSIND tak for dit svar + billeder!!!

Vi ville også have en anderledes bryllup og folk snakker stadig om det, hvor gennemført, sjovt og anderledes det var - så det er så fedt, når man havde lagt så mange timer i det-

Man kan rigtig meget for få penge, især hvs man tænker lidt undefor de"normale" rammer - kjolen var ikke det vigtigste for mig, men syntees alligevel jeg fandt en virkelig flot én (og jeg havde desuden blå sko på, 2 fluer med et smæk og igen ANDERLEDES

Og et headpeice istedet for et slør - samt smykker fra min mormor

Ringene var heller ikke DET vigtigste for os, så vores er købt i Mørup for en simpel sum af 2250 kr. for begges og de er endda rigtige flotte - dem der er i brudebuketten på en af billederne

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. marts 2013

AnneBJ

Hvem? skriver:

Her kostede det knap 30.000 - og vi var 97

- Lokalerne havde vi selv (holdte hjemme)

- Musikken blev sponsoreret af vores gode ven, der er DJ

- Jeg er VILD med DIY projekter og lavede alt selv

- Handlede i Tyskland

- Kjolen blev fundet i Lilly til et simpelt beløb på 3000kr inkl skørt

- Maden lavede vi selv /forret, salaet og dessert Vores nabo er slagter og han blev hyret til at lave helstegt gris (det var i øvrigt MEGA godt)

- Blomsterne kostede i sum ad 400 kr. Kender en landmand der har marker fulde af solsikker, så han leverede ca. 600 lange afskårende solsikker og han ville bare have 100,- kr pr. barn til hans børn (han fik dog lidt mere end de 400 kr)

- Min mor er genial til blomster og lavede alle borddeko og brudebuket + kirkepynten

- Transport var min mands bil (da den er lidt sjov i sig selv)

- Bryllupskagen lavede jeg også selv

- Hår og make up forærede min kusine i gave (hun er stylist)

-Lavede skovtema i stalden med grene og rislamper hængende ned

- Stole, borde og service var "lejet" (det var gratis da vi er medlem) via forsamlingshuset og skulle jo bare slæbes frem og tilbage

-Fotograf var Dinna herinde fra

------------------

Der manglede intet, vores var et meget anderledes bryllup med halmballer som bænke til kaffe o eftermiddagen, ren Morten Korch stil og vi festede til den lyse morgen kl. 06.05 - den mest fantastiske dag - drengene overnattede hos deres dagplejer

Hvor er det bare smukt og gennemført det hele!! Virkelig wauw - elsker din kjole!! og solsikkerne! 

Hvor har du købt rispapir(slamper - var der pærer i?)?

Anmeld

24. marts 2013

Hvem?

Hvor er det bare smukt og gennemført det hele!! Virkelig wauw - elsker din kjole!! og solsikkerne! 

Hvor har du købt rispapir(slamper - var der pærer i?)?

1000 mange tak

Rislamperne var jeg så heldig at finde i den lokale EL forretning nedsat til en 5'er stk. og vi bruge 20 skt - pærerne er bare de billige, dem i 2-pak for omkring en 20'er, ledning skulle der bruges meget af, da vores stald går virkelig meget i kip, men købte jo bare metervare i JemogFix - billigt, men meget arbejde - men det hele værd

Elsker også solsikkerne, deres farve og storhed også fordi det ikke er noget alle vælger i ders brudebuket

Anmeld

24. marts 2013

AnneBJ

Hvem? skriver:

1000 mange tak

Rislamperne var jeg så heldig at finde i den lokale EL forretning nedsat til en 5'er stk. og vi bruge 20 skt - pærerne er bare de billige, dem i 2-pak for omkring en 20'er, ledning skulle der bruges meget af, da vores stald går virkelig meget i kip, men købte jo bare metervare i JemogFix - billigt, men meget arbejde - men det hele værd

Elsker også solsikkerne, deres farve og storhed også fordi det ikke er noget alle vælger i ders brudebuket

Øj ja, det var godt nok billigt! Der ser nemlig så fitn ud, jeg har kigget lidt på det til vores bryllup i august, men det løber hurtigt op! Med mindre man lige er heldig som du var! 

Anmeld

24. marts 2013

Lund18

Hvem? skriver:

Vi ville også have en anderledes bryllup og folk snakker stadig om det, hvor gennemført, sjovt og anderledes det var - så det er så fedt, når man havde lagt så mange timer i det-

Man kan rigtig meget for få penge, især hvs man tænker lidt undefor de"normale" rammer - kjolen var ikke det vigtigste for mig, men syntees alligevel jeg fandt en virkelig flot én (og jeg havde desuden blå sko på, 2 fluer med et smæk og igen ANDERLEDES

Og et headpeice istedet for et slør - samt smykker fra min mormor

Ringene var heller ikke DET vigtigste for os, så vores er købt i Mørup for en simpel sum af 2250 kr. for begges og de er endda rigtige flotte - dem der er i brudebuketten på en af billederne

Nemlig, der er altid en masse og spare når der tænkes uden for rammerne. Mine tanker omkring bryllup køre også på fuld tryk selvom der er lang tid til, men så er der jo tid til at få gode ideer

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.