Ca. 100 prs. til bryllup hvad koster det??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12.715 visninger
24 svar
20 synes godt om
19. marts 2013

Lund18

Har brug for jeres hjælp,, hvad skal vi renge med at ligge til et bryllup/barnedåb med ca. 100 gæster.

Her tænker jeg med ALT, lokale, mad, drikkelse, ringe, tøj, invitationer... you name it...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. marts 2013

MyLove E

Lund18 skriver:

Har brug for jeres hjælp,, hvad skal vi renge med at ligge til et bryllup/barnedåb med ca. 100 gæster.

Her tænker jeg med ALT, lokale, mad, drikkelse, ringe, tøj, invitationer... you name it...

Vi var 80 gæster og med det hele blev det 110.000kr.. Vi holdte det på en kro og havde limousine og fotograf på efter kirken:-) og fire brude piger:-)

Men det kan jo sikkert gøres billigere:-):-) Jeg en brudekjole til salg:-)

Anmeld

22. marts 2013

alonso

Hvis du skal holde det ude, kommer du nok op på en kuvert pris på omkring 1000 pr. pers. og så kommer alt det andet oveni, så ville ikke blive overrasket hvis det koster omkring 150.000,-

Men du kan jo selvfølgelig vælge at holde det i et forsamlings hus og få catering mad, så er det noget billigere, så kan du nok komme ned på under det halve, men det hel kommer jo an på hvad du har af ønsker.

Anmeld

22. marts 2013

gædde/gitte

alonso skriver:

Hvis du skal holde det ude, kommer du nok op på en kuvert pris på omkring 1000 pr. pers. og så kommer alt det andet oveni, så ville ikke blive overrasket hvis det koster omkring 150.000,-

Men du kan jo selvfølgelig vælge at holde det i et forsamlings hus og få catering mad, så er det noget billigere, så kan du nok komme ned på under det halve, men det hel kommer jo an på hvad du har af ønsker.

narh..... for så skal hun leje stole, borde.... bestik osv......... og meget mere pynt....

Jeg har været til Slotsbryllup, Herregårdsbryllup, Forsamlingshus, havebryllup osv........ alle kostede faktisk det samme i sidste ende, når man er oppe på SÅ mange gæster

Anmeld

22. marts 2013

Valle81

En god tommelfingerregel er, at det koster ca. 1000 kr pr. person at holde et bryllup:0)

Det plejer egentlig at holde meget godt:0)

Anmeld

22. marts 2013

Benjamins'mor

gædde/gitte skriver:

narh..... for så skal hun leje stole, borde.... bestik osv......... og meget mere pynt....

Jeg har været til Slotsbryllup, Herregårdsbryllup, Forsamlingshus, havebryllup osv........ alle kostede faktisk det samme i sidste ende, når man er oppe på SÅ mange gæster

Tror det kommer an på hvor man holder det, for nogle forsamlings huse har stole og borde nok til så mange mennesker.

Anmeld

22. marts 2013

gædde/gitte

Benjamins'mor skriver:

Tror det kommer an på hvor man holder det, for nogle forsamlings huse har stole og borde nok til så mange mennesker.

Ja det er rigtigt

men så skal der pyntes op, dækkes bord, hyres personale til servering, erstattes hvis noger går i stykker.... OG DER SKAL RYDES OP!!.................... åhhhhhhhhh en party-dræber at sidder og tænke på man skal tidligt op dagen efter for at gøre rent, når man kunne ligge og hygge med manden/sidde i en flyver

Anmeld

22. marts 2013

(august)

Hej 

Jeg vil sige nærmere sige det ville løbe op i 150.000, hvis det er alt incl. dog eks. en bryllupsrejse.

Vi var 60 pers til vores bryllup som blev holdt i en golfklub, uden fotograf, og det løb op i lige under 85.000.

Anmeld

22. marts 2013

Lund18

Tusind tak for de mange gode svar,

Anmeld

22. marts 2013

Troldemommi

Lund18 skriver:

Tusind tak for de mange gode svar,

Puhha nogle priser, nu var vi "kun" 46 eller 48 personer men vores bryllup kostede kun lidt under 30.000 og der manglede intet kun fotograf 

Monica

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.