Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hold nu op hvor er du bare alt alt alt for SEJ!!!!!
jeg håber du når under de 100 inden du har fødselsdag i april jeg hepper på dig
det er så flot du er kommet så langt
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Babymor2010 skriver: Jeg er helt sikker på du nok skal klare det Jeg har diabetes, så jeg bliver tjekket meget i denne graviditet, så jeg håber ikke jeg når op på 23 kg igen
Jeg er helt sikker på du nok skal klare det
Jeg har diabetes, så jeg bliver tjekket meget i denne graviditet, så jeg håber ikke jeg når op på 23 kg igen
håber jeg heller ik men godt der bliver holdt øje
Krussedulle skriver: Det er faktisk også en guide til en sund vedvarende livsstil, som lægger ud med en proteinkur som varer 1-10 dage, alt efter hvor meget man vil tabe sig
Det er faktisk også en guide til en sund vedvarende livsstil, som lægger ud med en proteinkur som varer 1-10 dage, alt efter hvor meget man vil tabe sig
oki... kunne være jeg skal læse om den... jeg spiser i forvejen mere protein og grøntsager og vælger stivelse fra... for det er sundest når jeg har pco
B&J skriver: Hold nu op hvor er du bare alt alt alt for SEJ!!!!! jeg håber du når under de 100 inden du har fødselsdag i april jeg hepper på dig det er så flot du er kommet så langt
tak
det er 5 kg. på 4½ uge... er ik sikker på jeg kan men jeg vil kæmpe
Kay skriver: tak det er 5 kg. på 4½ uge... er ik sikker på jeg kan men jeg vil kæmpe
nej men det er også kanont flot hvis du bare taber det halve så er du næsten ved dit måt, du har jo noget en kæmpe kamp
B&J skriver: nej men det er også kanont flot hvis du bare taber det halve så er du næsten ved dit måt, du har jo noget en kæmpe kamp
ja... indtil videre har det været 1 kg. om ugen så det burde jo være næsten muligt
Kay skriver: ja... indtil videre har det været 1 kg. om ugen så det burde jo være næsten muligt
jaaa det har du ret i du burde næsten kunne nå det men kan være der sker et eller andet jeg håber mest mulig på det ønskede vægttab ind til din fødselsdag
B&J skriver: jaaa det har du ret i du burde næsten kunne nå det men kan være der sker et eller andet jeg håber mest mulig på det ønskede vægttab ind til din fødselsdag
tak og kommer med kæmpe jubel oplæg hvis jeg når det
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128