jayyy... 2. delmål i hus :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. marts 2013

Merii

Hvor er det flot gået!!

Jeg vil selv tabe 16-17 kilo inden sommer men synes det er svært :-(

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. marts 2013

Kay

PT skriver:

TIllykke. Det er flot gået

tak

Anmeld

17. marts 2013

Kay

LMX skriver:

Hvor er du sej! Jeg har selv altid kæmpet mod overvægt så jeg ved hvor svært det er.

Hep Hep..  

det er hammer svært men madlog virker bare så godt for mig og det er bare så dejligt

Anmeld

17. marts 2013

Kay

Krussedulle skriver:

Sådan!!! Hvor er du sej!!

Hepper på dig! you Can do it!

Har selv 15-20 kg jeg gerne vil af med! Syntes dog at det har været enormt svært at finde motivationen til at komme igang!

du kan da begynde på madlog.dk og være sammen med os andre her inde fra... gruppen er lidt stille i øjeblikket men der er god støtte og hygge

Anmeld

17. marts 2013

Kay

Merii skriver:

Hvor er det flot gået!!

Jeg vil selv tabe 16-17 kilo inden sommer men synes det er svært :-(

altså vi er nogle stykker her inde fra der har en gruppe inde på madlog hvor vi skriver sammen og vejer os samme dag og hjælper/støtter hinanden og der er du meget velkommen syntes selv det er en super side

Anmeld

17. marts 2013

Merii

Kay skriver:

altså vi er nogle stykker her inde fra der har en gruppe inde på madlog hvor vi skriver sammen og vejer os samme dag og hjælper/støtter hinanden og der er du meget velkommen syntes selv det er en super side

Det kunne være super men Jeg ammer og jeg har et par gange spist mindre end jeg plejer og har oplevet at jeg ikke har mælk nok til min søn.

Anmeld

17. marts 2013

Kay

Merii skriver:

Det kunne være super men Jeg ammer og jeg har et par gange spist mindre end jeg plejer og har oplevet at jeg ikke har mælk nok til min søn.

ja jeg ventede også til jeg var færdig med at amme før jeg startede igen... hun valgte selv brystet fra i starten af januar og der startede jeg så på madlog

Anmeld

17. marts 2013

Merii

Kay skriver:

ja jeg ventede også til jeg var færdig med at amme før jeg startede igen... hun valgte selv brystet fra i starten af januar og der startede jeg så på madlog

Jeg nyder hver sekund at amme min søn og han er kun 4 mdr

Så jeg vil ikke ødelægge det pga vægttab men det er svært synes jeg når men også vil være sommer klar

Anmeld

17. marts 2013

Kay

Merii skriver:

Jeg nyder hver sekund at amme min søn og han er kun 4 mdr

Så jeg vil ikke ødelægge det pga vægttab men det er svært synes jeg når men også vil være sommer klar

helt 100 skal det ikke ødelægges og derfor ventede jeg også til hun var færdig... hun stopped så selv lige inden hun fyldte 5 måneder (for tidligt syntes jeg) men så kunne jeg gå igng med vægt tabet

Anmeld

17. marts 2013

Merii

Kay skriver:

helt 100 skal det ikke ødelægges og derfor ventede jeg også til hun var færdig... hun stopped så selv lige inden hun fyldte 5 måneder (for tidligt syntes jeg) men så kunne jeg gå igng med vægt tabet

Det er altid rart at de selv vælger det fra så det skal du da bare nyde

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.