jayyy... 2. delmål i hus :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.701 visninger
37 svar
13 synes godt om
17. marts 2013

Kay

så nåede jeg årets 2. delmål... og har nu tabt 10 kg siden starten af januar hvor jeg startede på madlog igen....

var jo så dum at tage 35 kg. på undergraviditeten... selvom jeg lige havde kæmpet i et par år med at få dem af... så kom de da på igen...

når vi skal havde en til så tror jeg jeg bliver på madlog og beder pænt om at få en diætist så jeg ikke ryger ud i samme kamp igen...

nå men 10 fucking kg. i år.... yes yes så er der 25 to go... men indtil videre skal jeg "bare" under 100... da det er næste delmål  og gerne inden min føsdag d. 16 april... puhhh den bliver hård... men jeg skal prøve

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. marts 2013

BigHope13

Super flot
du kan godt klare det
hep hep hep

Anmeld

17. marts 2013

Kay

BigHope13 skriver:

Super flot
du kan godt klare det
hep hep hep

har gjort det en gang før og det giver mig lidt selvtillid... samt alt det tøj i skabet som jeg jo slet ik kan passe lige pt

Anmeld

17. marts 2013

BigHope13

Kay skriver:

har gjort det en gang før og det giver mig lidt selvtillid... samt alt det tøj i skabet som jeg jo slet ik kan passe lige pt

Og det er en rigtig god ting man har tøj som ligger og venter på en
nemlig du har gjort det før så du kan igen og 10 kg allerede det super flot

Anmeld

17. marts 2013

Kay

BigHope13 skriver:

Og det er en rigtig god ting man har tøj som ligger og venter på en
nemlig du har gjort det før så du kan igen og 10 kg allerede det super flot

jeps skulle gerne være helt i mål inden året er omme

Anmeld

17. marts 2013

tarkoflen

Super godt gået! Jeg hepper på, at du når dit andet delmål inden din fødselsdag

Anmeld

17. marts 2013

Kay

tarkoflen skriver:

Super godt gået! Jeg hepper på, at du når dit andet delmål inden din fødselsdag

tak

Anmeld

17. marts 2013

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
Kay skriver:

så nåede jeg årets 2. delmål... og har nu tabt 10 kg siden starten af januar hvor jeg startede på madlog igen....

var jo så dum at tage 35 kg. på undergraviditeten... selvom jeg lige havde kæmpet i et par år med at få dem af... så kom de da på igen...

når vi skal havde en til så tror jeg jeg bliver på madlog og beder pænt om at få en diætist så jeg ikke ryger ud i samme kamp igen...

nå men 10 fucking kg. i år.... yes yes så er der 25 to go... men indtil videre skal jeg "bare" under 100... da det er næste delmål  og gerne inden min føsdag d. 16 april... puhhh den bliver hård... men jeg skal prøve

TIllykke. Det er flot gået

Anmeld

17. marts 2013

LMX

Hvor er du sej! Jeg har selv altid kæmpet mod overvægt så jeg ved hvor svært det er.

Hep Hep..  

Anmeld

17. marts 2013

Krussedulle

Kay skriver:

Sådan!!! Hvor er du sej!!

Hepper på dig! you Can do it!

Har selv 15-20 kg jeg gerne vil af med! Syntes dog at det har været enormt svært at finde motivationen til at komme igang!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.