jayyy... 2. delmål i hus :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. marts 2013

BellaCiinea

Kay skriver:

så nåede jeg årets 2. delmål... og har nu tabt 10 kg siden starten af januar hvor jeg startede på madlog igen....

var jo så dum at tage 35 kg. på undergraviditeten... selvom jeg lige havde kæmpet i et par år med at få dem af... så kom de da på igen...

når vi skal havde en til så tror jeg jeg bliver på madlog og beder pænt om at få en diætist så jeg ikke ryger ud i samme kamp igen...

nå men 10 fucking kg. i år.... yes yes så er der 25 to go... men indtil videre skal jeg "bare" under 100... da det er næste delmål  og gerne inden min føsdag d. 16 april... puhhh den bliver hård... men jeg skal prøve

You can do it! =)

Det er skide flot! =)

Har selv tabt 14kg siden november nu. Og er nede på 90kg.

Nu skal jeg bare UNDER de 90

Og lige smide 25kg mere

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. marts 2013

Krussedulle

Kay skriver:

du kan da begynde på madlog.dk og være sammen med os andre her inde fra... gruppen er lidt stille i øjeblikket men der er god støtte og hygge

Det vil jeg da lige overveje!

Havde en ide om at prøve dukan-kuren, men er ikke sikker på om den er noget for mig..

Anmeld

17. marts 2013

Clisolka

Kay skriver:

så nåede jeg årets 2. delmål... og har nu tabt 10 kg siden starten af januar hvor jeg startede på madlog igen....

var jo så dum at tage 35 kg. på undergraviditeten... selvom jeg lige havde kæmpet i et par år med at få dem af... så kom de da på igen...

når vi skal havde en til så tror jeg jeg bliver på madlog og beder pænt om at få en diætist så jeg ikke ryger ud i samme kamp igen...

nå men 10 fucking kg. i år.... yes yes så er der 25 to go... men indtil videre skal jeg "bare" under 100... da det er næste delmål  og gerne inden min føsdag d. 16 april... puhhh den bliver hård... men jeg skal prøve

Hvor flot!!! Jeg er helt sikker på du kan nå det til april 

Jeg har selv lige rundet et vægttab på 25 kg - men det er sat på stand-by indtil jeg har født. Jeg manglede "kun" de sidste 10-15 kæreste-kilo  Jeg er lidt stolt, for indtil videre har jeg "kun" taget 1,5 kg på og jeg er nu 14 uger henne 

Anmeld

17. marts 2013

Kay

Merii skriver:

Det er altid rart at de selv vælger det fra så det skal du da bare nyde

ja... men ville nu gerne hvde fortsat et par måneder mere

Anmeld

17. marts 2013

Kay

IsabellaCiinea skriver:

You can do it! =)

Det er skide flot! =)

Har selv tabt 14kg siden november nu. Og er nede på 90kg.

Nu skal jeg bare UNDER de 90

Og lige smide 25kg mere

flot

Anmeld

17. marts 2013

BellaCiinea

Kay skriver:

flot

Tak =)

Anmeld

17. marts 2013

Kay

Krussedulle skriver:

Det vil jeg da lige overveje!

Havde en ide om at prøve dukan-kuren, men er ikke sikker på om den er noget for mig..

har ik sat mig ind i den... for har en ide om at den måde jeg skal tabe mig er på at kosten skal være sådan resten af livet... og derfor skal det være noget jeg kan leve med... og det er det her

Anmeld

17. marts 2013

Kay

Babymor2010 skriver:

Hvor flot!!! Jeg er helt sikker på du kan nå det til april 

Jeg har selv lige rundet et vægttab på 25 kg - men det er sat på stand-by indtil jeg har født. Jeg manglede "kun" de sidste 10-15 kæreste-kilo  Jeg er lidt stolt, for indtil videre har jeg "kun" taget 1,5 kg på og jeg er nu 14 uger henne 

det er flot jeg manglede 7 kg. da jeg blev gravid... og fuck hvor er det bare surt at stå her nu og skulle igang igen  så håber du kan holde den nogen lunde

Anmeld

17. marts 2013

Clisolka

Kay skriver:

det er flot jeg manglede 7 kg. da jeg blev gravid... og fuck hvor er det bare surt at stå her nu og skulle igang igen  så håber du kan holde den nogen lunde

Jeg er helt sikker på du nok skal klare det 

Jeg har diabetes, så jeg bliver tjekket meget i denne graviditet, så jeg håber ikke jeg når op på 23 kg igen 

Anmeld

17. marts 2013

Krussedulle

Kay skriver:

har ik sat mig ind i den... for har en ide om at den måde jeg skal tabe mig er på at kosten skal være sådan resten af livet... og derfor skal det være noget jeg kan leve med... og det er det her

Det er faktisk også en guide til en sund vedvarende livsstil, som lægger ud med en proteinkur som varer 1-10 dage, alt efter hvor meget man vil tabe sig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.