Scanning med lidt underlige nyheder.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. marts 2013

AnthonsMor

emsaroto skriver:

Skal også se baby i uge 36 :p

Din HELDIGE skid!!!! Hvordan kan det være?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. marts 2013

emsaroto

Martsbaby skriver:

Din HELDIGE skid!!!! Hvordan kan det være?

Det er fordi de så skal se om der er sket noget "værre" med babyens mund og gane del :p

Anmeld

16. marts 2013

jydeinden

jeg har nu aldrig hørt om at ganespalte skulle være kønsbestemt..jeg har set billeder af både drenge og piger der havde det :-) 

Anmeld

16. marts 2013

Rockertand

emsaroto skriver:

Ja det ved jeg ikke. Det siger min læge og min jordemoder så dem stoler jeg på indtil det er modbevist

Så synes jeg bestemt, at du skal spørge, det kan jo være, at du har misforstået noget.
Jeg kan simpelthen ikke få det til at hænge sammen - altså kønnet og genetikken.
Krydser fingre for, at du venter en sund og rask baby, uanset kønnet

Anmeld

16. marts 2013

emsaroto

Rockertand skriver:

Så synes jeg bestemt, at du skal spørge, det kan jo være, at du har misforstået noget.
Jeg kan simpelthen ikke få det til at hænge sammen - altså kønnet og genetikken.

Men det er kun gennetisk til piger i min familie, men drenge kan da også få det.

Anmeld

16. marts 2013

AnthonsMor

emsaroto skriver:

Det er fordi de så skal se om der er sket noget "værre" med babyens mund og gane del :p

Nååå

Jamen er det ikke også noget med, at hvis de ved det på forhånd kan de nemmere sørge for at f.eks. arret ikke bliver så slemt som det ses hos nogen? Eller har jeg misforstået den helt?

Anmeld

16. marts 2013

emsaroto

Martsbaby skriver:

Nååå

Jamen er det ikke også noget med, at hvis de ved det på forhånd kan de nemmere sørge for at f.eks. arret ikke bliver så slemt som det ses hos nogen? Eller har jeg misforstået den helt?

Hvis der er et tydeligt ar, så er det en læbe spalte heheh
En alm. ganespalte kan slet ikke ses

Anmeld

16. marts 2013

Krussedulle

Rockertand skriver:

Genetisk giver det ikke mening

Så skulle det være en x'bunden, men det er jo umuligt, da drenge jo også fødes med det.

Så jeg er enig med dig

Ikke for at starte en diskussion, men genetisk er der ikke en sammenhæng (imø)

Anmeld

16. marts 2013

emsaroto

Krussedulle skriver:

Genetisk giver det ikke mening

Så skulle det være en x'bunden, men det er jo umuligt, da drenge jo også fødes med det.

Så jeg er enig med dig

Ikke for at starte en diskussion, men genetisk er der ikke en sammenhæng (imø)

Altså kvinder kan kun lave hun køn, så selvfølgelig er det KUN en genfejl jeg har til piger. Dermed ikke sagt en dreng ikke kan få det.

Så jo, genetisk giver det mening.

Anmeld

16. marts 2013

Kløver

Dejligt du tager det så flot, men synes også de laver det så fint i dag så børnene ikke får grner senere i livet
Jeg er ikke helt med, hvordan det kun være pige hvis der skulle være spalte ?

Stort kram og håber det bedste

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.