Scanning med lidt underlige nyheder.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. marts 2013

emsaroto

Rockertand skriver:

Tillykke med en ellers fin skanning.

Nu bliver jeg sgu lidt nysgerrig, for jeg har aldrig hørt om nogen læbe-/ganesygdom, som skulle være kønsbestemt, vil du ikke uddybe, hvordan det hænger sammen? 

Hvis mange i ens familie har haft det, jamen så kan man få det gen tjekket. Min mormor, mor og storesøster har gane spalte, så det blev undersøgt, og vi har det som en genfejl i familie, men jeg kan kun overføre det til hunkønnet

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. marts 2013

1990h

emsaroto skriver:

Ej piger, nu er det spændende! Har lige været til scanning, og min jordemoder mistænker en gangspalte (som er gen muligt ved piger i min familie). Så skal til scanning igen på onsdag
Ellers så alt fint og flot ud er 22+5 og baby måler 500 sharp

Onsdag ved jeg om der er ganespalte, og kan derfor forberede mig på en lille pige Hvis der ingen ganespalte er, skal kønnet stadig være ukendt Kommer med billede når Oskar er blevet puttet i aften

ps. i skal vide at jeg er okay 

godt du er okay. og afklaret. og endnu mere spændende hvad der så gemmer sig derinde..tager hatten af for dem der kan lade deres nysgerrighed vente.

jeg anede ikke man kunne se ganespalte kun læbe

Anmeld

15. marts 2013

1990h

emsaroto skriver:

Ej piger, nu er det spændende! Har lige været til scanning, og min jordemoder mistænker en gangspalte (som er gen muligt ved piger i min familie). Så skal til scanning igen på onsdag
Ellers så alt fint og flot ud er 22+5 og baby måler 500 sharp

Onsdag ved jeg om der er ganespalte, og kan derfor forberede mig på en lille pige Hvis der ingen ganespalte er, skal kønnet stadig være ukendt Kommer med billede når Oskar er blevet puttet i aften

ps. i skal vide at jeg er okay 

godt du er okay. og afklaret. og endnu mere spændende hvad der så gemmer sig derinde..tager hatten af for dem der kan lade deres nysgerrighed vente.

Anmeld

15. marts 2013

Rockertand

emsaroto skriver:

Hvis mange i ens familie har haft det, jamen så kan man få det gen tjekket. Min mormor, mor og storesøster har gane spalte, så det blev undersøgt, og vi har det som en genfejl i familie, men jeg kan kun overføre det til hunkønnet

Hvorfor kun til hunkønnet?
Man ved jo ikke eksakt, hvorfor nogle børn fødes med det, så selvom du skulle have en genfejl, så kan du jo stadig risikere at få en søn med samme fejl, der bare er opstået som mutation i din graviditet?
Statistisk set fødes der lige mange drenge og piger med fejlen, så derfor undrer det mig.

Anmeld

15. marts 2013

emsaroto

1990h skriver:

I Kolding har de specielle ting til det der er ingen læbe kunne vi se, så der er rigtig spændende på onsdag hehe

Anmeld

15. marts 2013

emsaroto

Rockertand skriver:

Man ved jo ikke eksakt, hvorfor nogle børn fødes med det, så selvom du skulle have en genfejl, så kan du jo stadig risikere at få en søn med samme fejl, der bare er opstået som mutation i din graviditet?
Statistisk set fødes der lige mange drenge og piger med fejlen, så derfor undrer det mig.

Ja det ved jeg ikke. Det siger min læge og min jordemoder så dem stoler jeg på indtil det er modbevist

Anmeld

15. marts 2013

emsaroto

Rockertand skriver:

Ja det ved jeg ikke. Det siger min læge og min jordemoder så dem stoler jeg på indtil det er modbevist

Anmeld

15. marts 2013

1990h

emsaroto skriver:

I Kolding har de specielle ting til det der er ingen læbe kunne vi se, så der er rigtig spændende på onsdag hehe

fedt de kan det.

mener jeg ikke de kan på holbæk men nu skal jeg ikke gøre mig helt sikker på det..

Anmeld

15. marts 2013

dina1980

min faster har 3 drenge og 1 pige, hendes de 2 første drenge er født med ganespalte, havede hendes 3barn været med ganespalte så var hun den første i verden der havede 3 med det, men det blev kun til 2 smukke drenge

Anmeld

15. marts 2013

emsaroto

dina1980 skriver:

min faster har 3 drenge og 1 pige, hendes de 2 første drenge er født med ganespalte, havede hendes 3barn været med ganespalte så var hun den første i verden der havede 3 med det, men det blev kun til 2 smukke drenge

Sikke en skøn historie

Glæder mig sådan til at se den lille. Vi kom SÅ tæt på mund og næse, at man nærmest kunne se sprækker i læben.
Og næsen er min, samme type som Oskar og min

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.