Scanning med lidt underlige nyheder.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.267 visninger
48 svar
10 synes godt om
15. marts 2013

emsaroto

Ej piger, nu er det spændende! Har lige været til scanning, og min jordemoder mistænker en gangspalte (som er gen muligt ved piger i min familie). Så skal til scanning igen på onsdag
Ellers så alt fint og flot ud er 22+5 og baby måler 500 sharp

Onsdag ved jeg om der er ganespalte, og kan derfor forberede mig på en lille pige Hvis der ingen ganespalte er, skal kønnet stadig være ukendt Kommer med billede når Oskar er blevet puttet i aften

ps. i skal vide at jeg er okay 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. marts 2013

kriknu

Må være en sær fornemmelse at sidde med, tænk engang hvis du ved det på onsdag pga den ganespalte

Anmeld

15. marts 2013

emsaroto

kriknu skriver:

Må være en sær fornemmelse at sidde med, tænk engang hvis du ved det på onsdag pga den ganespalte

det er spændende  

Jeg glæder mig da til at finde ud af det hele på onsdag. Og er taknemmelig for at jeg fik en tid SÅ hurtigt, synes virkelig det er flot! 

Anmeld

15. marts 2013

AnthonsMor

emsaroto skriver:

Ej piger, nu er det spændende! Har lige været til scanning, og min jordemoder mistænker en gangspalte (som er gen muligt ved piger i min familie). Så skal til scanning igen på onsdag

Onsdag ved jeg om der er ganespalte, og kan derfor forberede mig på en lille pige Hvis der ingen ganespalte er, skal kønnet stadig være ukendt Kommer med billede når Oskar er blevet puttet i aften

Det vigtigste er, at du ikke er gået helt ned med flaget over det! Det lettede lige mega meget da jeg læste den sidste linje!

Og selvfølgelig at baby også har det godt!

Glæder mig til update, og det er da bare booooonus at du må se baby EN GANG TIL

Anmeld

15. marts 2013

banana3

emsaroto skriver:

Ej hvor fint søde Mille Jeg glæder mig til at høre hvordan det går onsdag! Hvad tid skal du til scanning? og hvor skal du til scanning henne ?

Anmeld

15. marts 2013

Rockertand

emsaroto skriver:

Tillykke med en ellers fin skanning.

Nu bliver jeg sgu lidt nysgerrig, for jeg har aldrig hørt om nogen læbe-/ganesygdom, som skulle være kønsbestemt, vil du ikke uddybe, hvordan det hænger sammen? 

Anmeld

15. marts 2013

Lady Marion <3

Spændende , i dag er de så gode til at operere læbe/ganespalte , man kan dårligt se det når de er færdige

Anmeld

15. marts 2013

Frk-Lotusblomst

Det er da gået forbi min næse at du er gravid. Tillykke med det.
Bliver spændende at se hvad de siger på onsdag..

Anmeld

15. marts 2013

emsaroto

Martsbaby skriver:

Det vigtigste er, at du ikke er gået helt ned med flaget over det! Det lettede lige mega meget da jeg læste den sidste linje!

Og selvfølgelig at baby også har det godt!

Glæder mig til update, og det er da bare booooonus at du må se baby EN GANG TIL

Skal også se baby i uge 36 :p

Anmeld

15. marts 2013

emsaroto

banana3 skriver:

Ej hvor fint søde Mille Jeg glæder mig til at høre hvordan det går onsdag! Hvad tid skal du til scanning? og hvor skal du til scanning henne ?

Kl 13 og det er i Kolding

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.