gædde/gitte skriver:
hov hov hov
du er rigtig i "stødet" hva 
jeg sagde ikke du var direkte dårlig med dine hunde... men ALLE hunde kan trænes... men det tager selvfølgelig lang tid. og da du skrev du ikke engang gad stå og vente 30 min(da det jo er nødvendigt at overvåge dem) på at de legede....tja... så lød du jo ikke lige overskudsagtig vel 
Bare fordi man har en stor have, har de jo stadig behov for nye input, og det er altså der for at hunde de skrider.... lidt ligesom mænd, når de føler sig for låst fast muhahahahaha! 
nå men er det ikke bare at høre dyrenes beskyttelse hvad de mener??... det er jo nok ikke lige elefanthegn man skal ha...
Er ked af at jeg bed lidt af dig, er bare ved at være lidt træt af at forsvare mig selv.
Det med jeg jeg ikke gider stå og holde øje med dem, det er fordi at nu er hundene 2 år gamle og det har altid været et problem (som bare bliver værre) Sidst de smuttede stod jeg og kiggede så råbte min kæreste noget, vendte mig hurtigt og vups så var de væk..
Er helt vildt bange for at de løber ud foran en bil en dag fordi jeg var uopmærksom et øjeblik. Og vi har gået meget ude med dem og sagt NEJ (og ja det forstår godt et nej) hvergang de nærmede sig hegnet, eller var ved at stikke af. Det har bare ikke haft nogen effekt. Og nu ''giver vi op''. Også for hundene. Tvivler på at de har godt af at blive skældt ud så tit.
Og det skal være et ''mildt'' hegn, eller hvordan man nu skal formulere det. Så de mærker det, men ikke bliver ræd for haven. De skal bare forstå at det er ''farligt'' at være på den anden side af hegnet.. Men lukker den her og finder svar et andet sted.
Tak for jeres svar.
Anmeld