Anonym skriver:
Vi holder skam øje med dem. Men de er slet ikke til at se om aftenen da haven er stor og de er sorte. Har en lommelygte og har flere gange fundet dem ude på vejen. Og tro mig vi har prøvet at opdrage dem. Står ved døren og åbner og råber HEY når de er på vej til at stikke af. Men de er mega ligeglade. Hundene er 2år gamle og synes det er super irriterende at de ikke engang kan få lov at lege i haven uden vi skal stå og kigge ud hele tiden. Og de vil gerne lege længe hvilket de ofte ikke kommer til da jeg ikke vil stå og glo i 30min...
lyder liiiiidt som om du har købt dig 2 hunde der ikke passer til dit aktivitetsniveau
Nogen racer(også de små) skal altså aktiveres meget - MEGET MERE END 30 MINUTTER i en kedelig have, de kender ud og ind.
Du gider jo heller ikke se den samme omgang tvavisen HVER dag i 30 af gangen, vel.....
min collie har jeg selv trænet... vi har ingen hegn... katte, børn og andre hunde kan gå lige forbi vores nyplantet hæk(så godt som ingen hæk), unden han går nogen steder... for han er bare en race der VIL være ved Mor og gøre alt for hende
Anmeld