Hvornår begyndte I at kunne se maven?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. marts 2013

M (:

Pessimisten skriver:

det lyder da som en rigtig fin graviditet rent vægtmæssigt. Og hvor bliver det spændende når den lille komme lige om lidt  

Ja, det kunne vist ikke være meget bedre (:

Jaaa, glæder mig helt vildt til at møde min lille baby - og til at se, hvem det er, jeg har båret rundt på i snart 9 måneder! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. marts 2013

Pessimisten

LuLy skriver:

Tak! Jeg er en af de heldige der ikke får vand i kroppen og ikke tager på ret mange andre steder end maven :p

Dejligt du værdsætter det kender mange, der misunder at du kan det

jeg forventer det værste, og håber på at blive positivt overrasket. Min mor fik enormt meget væske i kroppen, og har en veninde det tog RIGTIG meget på. Så jeg nyder at jeg hverken har kvalme eller andre voldsomme reaktioner på min graviditet, og sover på maven hver nat -bare fordi jeg stadig kan og så må jeg brage de kommende fysiske udfordringer som de melder deres ankomst 

Anmeld

3. marts 2013

Pessimisten

M (: skriver:

Ja, det kunne vist ikke være meget bedre (:

Jaaa, glæder mig helt vildt til at møde min lille baby - og til at se, hvem det er, jeg har båret rundt på i snart 9 måneder! 

Orh, det er da også bare den mest fantastiske følelse  At lære en lille en at kende på en helt ny måde og bare få lov at kaste sin kærlighed på. Ihh, det glæder jeg mig til at jeg får lov til at opleve

Anmeld

3. marts 2013

AnthonsMor

Pessimisten skriver:

Jeg fik skrevet forkert i min beskrivelse. tror det gik lidt hurtigt

jeg skal scannes når jeg er 13+3, så i 14. Uge, og jeg synes der er lææææænge til. Synes allerede jeg trænger til at blive scannes igen, for at se at den er der endnu og stadig i live, selvom jeg blev scannet 6+0 og 8+0

Nåååå, det var godt, for ellers kan de da slet ikke måle nakkefolden

Jeg var dødsens nervøs inden vi gik ind til NF, for jeg vidste jo faktisk slet ikke om jeg var gravid, kun ud fra mine tests - det var skrækkeligt!

Anmeld

3. marts 2013

M (:

Pessimisten skriver:

Orh, det er da også bare den mest fantastiske følelse  At lære en lille en at kende på en helt ny måde og bare få lov at kaste sin kærlighed på. Ihh, det glæder jeg mig til at jeg får lov til at opleve

Ja, tror det bliver så stort! 

Er det din første du venter?

Anmeld

3. marts 2013

Pessimisten

Martsbaby skriver:

Nåååå, det var godt, for ellers kan de da slet ikke måle nakkefolden

Jeg var dødsens nervøs inden vi gik ind til NF, for jeg vidste jo faktisk slet ikke om jeg var gravid, kun ud fra mine tests - det var skrækkeligt!

Det kan jeg godt forstå. Min storebror og hans kæreste var gravide 3 gange, inden der rent faktisk var en baby at se til NF. Så jeg var slet ikke i tvivl om, at jeg skulle scannes for at se om det rent faktisk var en baby der gjorde underligt i min krop  

og vidste ikke at der var en max på NF. Men er meget irriteret over, at jeg skal scannes så sent. men de ville sgu ikke rykke min tid 

Anmeld

3. marts 2013

Pessimisten

M (: skriver:

Ja, tror det bliver så stort! 

Er det din første du venter?

Ja, det er min første graviditet med en meget ønsket lille spire

glæder mig rigtig meget til NF, men endnu mere til at jeg begynder at kunne mærke liv

Anmeld

3. marts 2013

AnthonsMor

Pessimisten skriver:

Det kan jeg godt forstå. Min storebror og hans kæreste var gravide 3 gange, inden der rent faktisk var en baby at se til NF. Så jeg var slet ikke i tvivl om, at jeg skulle scannes for at se om det rent faktisk var en baby der gjorde underligt i min krop  

og vidste ikke at der var en max på NF. Men er meget irriteret over, at jeg skal scannes så sent. men de ville sgu ikke rykke min tid 

Det kan være du lige er kommet ind i en travl periode måske?

Jeg har også en veninde der kom til NF også så de en lille bitte reje, som var død flere uger inden - uden de vidste det, så derfor var jeg ekstra nervøs, det kunne jo ske for mig også tænkte jeg..

Men det var vidst noget med, at den var gået til FØR hjertet var begyndt at skulle slå, så kroppen har bare ikke opdaget det og har derfor ikke udstødt det selv..

Anmeld

3. marts 2013

M (:

Pessimisten skriver:

Ja, det er min første graviditet med en meget ønsket lille spire

glæder mig rigtig meget til NF, men endnu mere til at jeg begynder at kunne mærke liv

NF var for mig den bedste skanning - men det var også den første.. Det var sååå fantastisk, var helt høj bagefter! 

Og mht. at mærke liv; der kan slet ikke sættes ord på, hvor fantastisk det er.. Så dejligt, at få små daglige tegn på, at den lille bare trives inde i maven.. Slet ikke som der tidligt i graviditeten, hvor man er evig bekymret for, om den nu virkelig er derinde..

Anmeld

3. marts 2013

Bruus

Pessimisten skriver:

Dejligt du værdsætter det kender mange, der misunder at du kan det

jeg forventer det værste, og håber på at blive positivt overrasket. Min mor fik enormt meget væske i kroppen, og har en veninde det tog RIGTIG meget på. Så jeg nyder at jeg hverken har kvalme eller andre voldsomme reaktioner på min graviditet, og sover på maven hver nat -bare fordi jeg stadig kan og så må jeg brage de kommende fysiske udfordringer som de melder deres ankomst 

Jeg føler mig en kende ramt af din kommentar  Men vil gerne lige have det nævnt at meget af det jo også skyldes væske 
Men lad os nu håbe at det ikke sker for dig!! Der er jo ingen graviditet der er ens.... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.