Hvornår begyndte I at kunne se maven?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28.743 visninger
46 svar
10 synes godt om
2. marts 2013

Pessimisten

Ja, overskriften siger lidt sig selv, men hvornår begyndte man at kunne se at i var gravide!? Altså hvornår kunne I se at jeres mave ikke var som den normalt ser ud?

jeg er lige gået ind i 10. Uge, og synes ikke der er den store forskel. Selvfølgelig kan jeg selv mærke at jeg er lidt oppustet, men ikke mere end jeg normalt er efter eks. juleaften

jeg vil gerne vente med at fortælle arbejdet noget til efter NF, som desværre først bliver i min 15. uge. Håber meget at jeg kan skjule det så længe, men ved heller ikke helt hvordan jeg skal reagere hvis jeg nu bliver spurgt af mine kollegaer. Og som mit profilnavn siger, tør jeg stadig ikke helt tro på, at jeg rent faktisk skal være mor til oktober. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. marts 2013

M (:

Pessimisten skriver:

Ja, overskriften siger lidt sig selv, men hvornår begyndte man at kunne se at i var gravide!? Altså hvornår kunne I se at jeres mave ikke var som den normalt ser ud?

jeg er lige gået ind i 10. Uge, og synes ikke der er den store forskel. Selvfølgelig kan jeg selv mærke at jeg er lidt oppustet, men ikke mere end jeg normalt er efter eks. juleaften

jeg vil gerne vente med at fortælle arbejdet noget til efter NF, som desværre først bliver i min 15. uge. Håber meget at jeg kan skjule det så længe, men ved heller ikke helt hvordan jeg skal reagere hvis jeg nu bliver spurgt af mine kollegaer. Og som mit profilnavn siger, tør jeg stadig ikke helt tro på, at jeg rent faktisk skal være mor til oktober. 

Jeg begyndt ikke ar få mave før efter uge 18, og var langt over halvvejs (for ikke at sige knapt 2/3 af vejen), før man ikke længere kunne være i tvivl.. (:

Anmeld

2. marts 2013

christina92

Her på billedet er jeg 15+4, dem der vidste jeg var gravid kunne da godt begynde at se det, og jeg var GLAD for min lille bule  Var 25 uger henne inden jeg fik en rigtig gravid-gravid mave og ikke bare noget der ligeså godt kunne være for meget kage

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

2. marts 2013

MorTilEn2013Dreng

Pessimisten skriver:

Jeg er 10+3 idag og man har kunne se jeg er blevet lidt tykkere er normalt meget slank. Kan også være jeg bare er oppustet..

Anmeld

2. marts 2013

Pessimisten

M (: skriver:

Jeg begyndt ikke ar få mave før efter uge 18, og var langt over halvvejs (for ikke at sige knapt 2/3 af vejen), før man ikke længere kunne være i tvivl.. (:

Hold da op, det var da længe du var om at få en lille bule. hvor meget har du taget på, opvis jeg må spørge!?? 

Anmeld

2. marts 2013

M (:

Pessimisten skriver:

Hold da op, det var da længe du var om at få en lille bule. hvor meget har du taget på, opvis jeg må spørge!?? 

Jeg er 35+5 og ligger og svinger mellem +10-11 kg. Jeg havde et bmi på 23 før graviditeten. Jeg begyndte først at tage på efter uge 18.. (:

Anmeld

2. marts 2013

Pessimisten

christina92 skriver:

Her på billedet er jeg 15+4, dem der vidste jeg var gravid kunne da godt begynde at se det, og jeg var GLAD for min lille bule  Var 25 uger henne inden jeg fik en rigtig gravid-gravid mave og ikke bare noget der ligeså godt kunne være for meget kage

Nøj, en fin lille bule  man kan jo godt se at det er en baby-mave og bestemt ikke bare en kage-mave

Anmeld

2. marts 2013

Pessimisten

MiichellaMalou skriver:

Jeg er 10+3 idag og man har kunne se jeg er blevet lidt tykkere er normalt meget slank. Kan også være jeg bare er oppustet..

ja, det er meget underligt at maven fylder lidt mere end normalt. Jeg er  ingen måde slank, så jeg har noget mave at skuje min baby bule med. Men er meget spændt på at se hvordan den udvikler sig

Anmeld

2. marts 2013

LittleSteps

i første graviditet, var det da jeg var omkring uge 19-20, men nu som anden gangs gravid, så var det i uge 12  

Anmeld

2. marts 2013

LR85

Omkring uge 15 synes jeg at JEG kunne se det. Andre kunne først omkring uge 22-25 stykker

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.