Hvornår begyndte I at kunne se maven?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. marts 2013

Hailiesmom11

Første graviditet var det omkring uge 15-16
Denne gang har man kunnet se det et par uger og er 10+6
Jeg er overvægtig men man kan tydeligt se det ikke bare er fedt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. marts 2013

Hvem?

Pessimisten skriver:

Ja, overskriften siger lidt sig selv, men hvornår begyndte man at kunne se at i var gravide!? Altså hvornår kunne I se at jeres mave ikke var som den normalt ser ud?

jeg er lige gået ind i 10. Uge, og synes ikke der er den store forskel. Selvfølgelig kan jeg selv mærke at jeg er lidt oppustet, men ikke mere end jeg normalt er efter eks. juleaften

jeg vil gerne vente med at fortælle arbejdet noget til efter NF, som desværre først bliver i min 15. uge. Håber meget at jeg kan skjule det så længe, men ved heller ikke helt hvordan jeg skal reagere hvis jeg nu bliver spurgt af mine kollegaer. Og som mit profilnavn siger, tør jeg stadig ikke helt tro på, at jeg rent faktisk skal være mor til oktober. 

1. gang omkring uge 14-15

2. gang allerede omkring uge 8

Anmeld

2. marts 2013

AMM00

Jeg var omkring 6-7 mdr henne før man kunne se at jeg var gravid.

Anmeld

2. marts 2013

AnthonsMor

Pessimisten skriver:

Ja, overskriften siger lidt sig selv, men hvornår begyndte man at kunne se at i var gravide!? Altså hvornår kunne I se at jeres mave ikke var som den normalt ser ud?

jeg er lige gået ind i 10. Uge, og synes ikke der er den store forskel. Selvfølgelig kan jeg selv mærke at jeg er lidt oppustet, men ikke mere end jeg normalt er efter eks. juleaften

jeg vil gerne vente med at fortælle arbejdet noget til efter NF, som desværre først bliver i min 15. uge. Håber meget at jeg kan skjule det så længe, men ved heller ikke helt hvordan jeg skal reagere hvis jeg nu bliver spurgt af mine kollegaer. Og som mit profilnavn siger, tør jeg stadig ikke helt tro på, at jeg rent faktisk skal være mor til oktober. 

Omkring uge 12 kunne det ses på mig

Det var da sent med NF.. Siger man ikke max. 13+6?

Anmeld

2. marts 2013

Trinebaby

sys også det lidt sent til NF de siger senest 13+6 ellers kan de vist ikk måle det

Anmeld

2. marts 2013

lycly

Ved første graviditet kunne man absolut intet se før uge 25. Og der så jeg bare oppustet ud Her anden gang kunne det ses allerede ved uge 10

Anmeld

2. marts 2013

christina92

Pessimisten skriver:

Nøj, en fin lille bule  man kan jo godt se at det er en baby-mave og bestemt ikke bare en kage-mave

hehe tak  Er jeg glad for du synes

min mave blev heller aldrig vanvittig stor, og var egentlig lille, men det var tiger jo også så det passede fint sammen

Anmeld

2. marts 2013

Kris89

6+4 - første gangs.
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

2. marts 2013

MorDk

1. graviditet kunne man allerede se en fin bule i uge 9 (cirka)

2. graviditet kunne man se det i uge 7 (cirka)

Anmeld

3. marts 2013

Pessimisten

M (: skriver:

Jeg er 35+5 og ligger og svinger mellem +10-11 kg. Jeg havde et bmi på 23 før graviditeten. Jeg begyndte først at tage på efter uge 18.. (:

det lyder da som en rigtig fin graviditet rent vægtmæssigt. Og hvor bliver det spændende når den lille komme lige om lidt  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.