Hvornår begyndte I at kunne se maven?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. marts 2013

Pessimisten

LittleSteps skriver:

i første graviditet, var det da jeg var omkring uge 19-20, men nu som anden gangs gravid, så var det i uge 12  

Det er godt nok længe mange af jer har kunne 'skjule' bulen. Er det fordi du er slank og maven bare ikke har vokset, eller har du haft slidt mave til glemme bulen i?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. marts 2013

Pessimisten

LR85 skriver:

Omkring uge 15 synes jeg at JEG kunne se det. Andre kunne først omkring uge 22-25 stykker

Haha, ja heldigvis er andre ikke lige så fokuserede på ens mave som man selv er  

Anmeld

3. marts 2013

Pessimisten

Hailiesmom11 skriver:

Første graviditet var det omkring uge 15-16
Denne gang har man kunnet se det et par uger og er 10+6
Jeg er overvægtig men man kan tydeligt se det ikke bare er fedt

Jeg håber godt nok også, at jebakke bare kommer til at se tykkere ud. Jeg er jo lykkelig over at være blevet gravid, så når jeg er klar til det, vil jeg jo gerne identificeres med en gravid og ikke bare en der er blevet endnu tykkere

Anmeld

3. marts 2013

Pessimisten

Martsbaby skriver:

Omkring uge 12 kunne det ses på mig

Det var da sent med NF.. Siger man ikke max. 13+6?

Jeg fik skrevet forkert i min beskrivelse. tror det gik lidt hurtigt

jeg skal scannes når jeg er 13+3, så i 14. Uge, og jeg synes der er lææææænge til. Synes allerede jeg trænger til at blive scannes igen, for at se at den er der endnu og stadig i live, selvom jeg blev scannet 6+0 og 8+0

Anmeld

3. marts 2013

Pessimisten

LuLy skriver:

Ved første graviditet kunne man absolut intet se før uge 25. Og der så jeg bare oppustet ud Her anden gang kunne det ses allerede ved uge 10

Der var godt nok en stor forskel. Men synes også at 25. Uge er helt vildt lang tid, hvor det ikke kan ses  

Anmeld

3. marts 2013

Pessimisten

christina92 skriver:

hehe tak  Er jeg glad for du synes

min mave blev heller aldrig vanvittig stor, og var egentlig lille, men det var tiger jo også så det passede fint sammen

Dejligt at det hele passer sammen glæder mig godt nok meget til at se hvordan min krop kommer til at forme og udvikle sig

Anmeld

3. marts 2013

lycly

Pessimisten skriver:

Der var godt nok en stor forskel. Men synes også at 25. Uge er helt vildt lang tid, hvor det ikke kan ses  

Det var det bestemt også, måtte godt nok vente længe på at få en mave jeg kunne vise frem Til gengæld blev jeg jo så heller aldrig særlig stor, ikk engang på terminen, så det var jo meget dejligt. Det gør jeg desværre nok denne gang

Anmeld

3. marts 2013

Maja88

Fra uge 20 begyndte man at kunne se det

Anmeld

3. marts 2013

Pessimisten

LuLy skriver:

Det var det bestemt også, måtte godt nok vente længe på at få en mave jeg kunne vise frem Til gengæld blev jeg jo så heller aldrig særlig stor, ikk engang på terminen, så det var jo meget dejligt. Det gør jeg desværre nok denne gang

Ej, der er tydelig forskel, kan jeg se på dine billeder. Men må altså lige sige, at du er utrolig fin gravid!! både nu her og sidste gang

Anmeld

3. marts 2013

lycly

Pessimisten skriver:

Ej, der er tydelig forskel, kan jeg se på dine billeder. Men må altså lige sige, at du er utrolig fin gravid!! både nu her og sidste gang

Tak! Jeg er en af de heldige der ikke får vand i kroppen og ikke tager på ret mange andre steder end maven :p

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.