teste:)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. marts 2013

Trinebaby

gravid? skriver:

hej med jer. 

Jeg er helt ny herinde... Og ved ikke engang om jeg er gravid, endnu

Jeg har alle symptomer på det, jeg er konstant træt, ømme bryster, hovedpine, skal tisse heletiden - kommer snart ikke ud fra toilettet, før jeg føler jeg skal igen. Utrolig oppustet mave hver eneste aften, jeg har taget 4 kg på, på to uger, har konstant kvalme, mit humør skifter som aldrig før, både min kæreste og jeg synes jeg har ændret meget på det sidste - herudover skredet noget mærkeligt i nederste etage, i maven.. Jeg får sådan nogle "kneb" , hvor i starten det var mest om aftenen, når jeg var gået i seng. Men nu er det oftere, de kommer flere gange dagligt og gennem hele dagen...

der er bare et stort MEN i det hele - alle tests jeg har taget, viser negative, og har endda været hos lægen to gange - også her var svarene negative. Næste uge skal jeg til scanning fordi de synes det er lidt mærkeligt... 

Mit spørgsmål går vel egentlig på, om der er nogen der har haft det som jeg, og hvor lang tid er der gået for jer alle, før I kunne teste positive? Jeg ved dikke engang hvornår min menes skal komme, min krop er helt ude af balance. Kan ikke rigtig finde rundt i noget, længere..  

Kærlig hilsen D.

hej jeg håber da du er gravid bliver spændende om der ligger nået derinde hvornår skal du til scanning og hvornår var din sidste mens jeg kunne selv først teste da jeg var 5+3

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. marts 2013

gravid?

Trinebaby skriver:

hej jeg håber da du er gravid bliver spændende om der ligger nået derinde hvornår skal du til scanning og hvornår var din sidste mens jeg kunne selv først teste da jeg var 5+3

Jeg håber også lidt på det  Selvom vi ville vente til sommer, hvor jeg er færdi med min uddannelse. Men vi bliver meget glade, hvis jeg er gravid nu! 

min sidste rigtige menstruation startede D. 16/1. I februar blødte jeg frsidden 11 og ca 4-5 dage frem - men det var ikke en normal menstruationsblødning, jeg blødte meget, meget lidt og det var en anderledes farve og type blod, af hvad jeg normalt har under menses. 

Anmeld

1. marts 2013

Trinebaby

gravid? skriver:

Jeg håber også lidt på det  Selvom vi ville vente til sommer, hvor jeg er færdi med min uddannelse. Men vi bliver meget glade, hvis jeg er gravid nu! 

min sidste rigtige menstruation startede D. 16/1. I februar blødte jeg frsidden 11 og ca 4-5 dage frem - men det var ikke en normal menstruationsblødning, jeg blødte meget, meget lidt og det var en anderledes farve og type blod, af hvad jeg normalt har under menses. 

Ej hvor spændende hvornår skal du til scanning ?

Anmeld

1. marts 2013

gravid?

Trinebaby skriver:

Ej hvor spændende hvornår skal du til scanning ?

Jamen i hvertfald skal jeg til læge igen på torsdag den 7/3, hvor jeg tror de vil have mig scannet .. Hvis ikke man skal have tid på sygehuset til det? Jeg ved ikke hvordan det fungerer

Anmeld

1. marts 2013

Trinebaby

gravid? skriver:

Jamen i hvertfald skal jeg til læge igen på torsdag den 7/3, hvor jeg tror de vil have mig scannet .. Hvis ikke man skal have tid på sygehuset til det? Jeg ved ikke hvordan det fungerer

Det på sygehuset

Anmeld

1. marts 2013

gravid?

Trinebaby skriver:

Det på sygehuset

Okay. Sender lægen mig så derind? Tror du at jeg måskeerså tidligt i forløbet, så hvis jer ER gravid, at det så ikke kan måles endnu.?

Anmeld

1. marts 2013

Trinebaby

gravid? skriver:

Okay. Sender lægen mig så derind? Tror du at jeg måskeerså tidligt i forløbet, så hvis jer ER gravid, at det så ikke kan måles endnu.?

ja de henviser dig årrh det kommer anpå hvor lang du er de siger man ser hjerte blink fra uge 7 og men kan se fosteret fra uge 5+ mener jeg

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.