gravid? skriver:
hej med jer.
Jeg er helt ny herinde... Og ved ikke engang om jeg er gravid, endnu 
Jeg har alle symptomer på det, jeg er konstant træt, ømme bryster, hovedpine, skal tisse heletiden - kommer snart ikke ud fra toilettet, før jeg føler jeg skal igen. Utrolig oppustet mave hver eneste aften, jeg har taget 4 kg på, på to uger, har konstant kvalme, mit humør skifter som aldrig før, både min kæreste og jeg synes jeg har ændret meget på det sidste - herudover skredet noget mærkeligt i nederste etage, i maven.. Jeg får sådan nogle "kneb" , hvor i starten det var mest om aftenen, når jeg var gået i seng. Men nu er det oftere, de kommer flere gange dagligt og gennem hele dagen...
der er bare et stort MEN i det hele - alle tests jeg har taget, viser negative, og har endda været hos lægen to gange - også her var svarene negative. Næste uge skal jeg til scanning fordi de synes det er lidt mærkeligt...
Mit spørgsmål går vel egentlig på, om der er nogen der har haft det som jeg, og hvor lang tid er der gået for jer alle, før I kunne teste positive? Jeg ved dikke engang hvornår min menes skal komme, min krop er helt ude af balance. Kan ikke rigtig finde rundt i noget, længere..
Kærlig hilsen D.