teste:)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. marts 2013

pcoramt

Trinebaby skriver:

hej de dejlige damer

da i fandt ud a i var gravide , hvor lang tid blev i ved med og teste ?

ikke mindre end 19 gange :p jeg havde købt 30 teste ved billige-teste.dk og tja den første jeg tog var meget positiv.. MEN de skal jo ikke gå til spilde, nu når jeg kan få glæde af at se de to streger igen og igen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. marts 2013

Trinebaby

pcoramt skriver:

ikke mindre end 19 gange :p jeg havde købt 30 teste ved billige-teste.dk og tja den første jeg tog var meget positiv.. MEN de skal jo ikke gå til spilde, nu når jeg kan få glæde af at se de to streger igen og igen

Årrh Hehe nej det kan jeg godt forstå , også er det jo to fantatiske streger der kommer 

Anmeld

1. marts 2013

Hailiesmom11

Trinebaby skriver:

NææhNææh det tror jeg ikk Hehe

Det skal du da så

Anmeld

1. marts 2013

Trinebaby

Hailiesmom11 skriver:

Det skal du da så

Hvordan gør jeg det ?

Anmeld

1. marts 2013

Hailiesmom11

Trinebaby skriver:

Hvordan gør jeg det ?

Under terminsgrupper 2013 og så ind under september

Anmeld

1. marts 2013

Trinebaby

Hailiesmom11 skriver:

Under terminsgrupper 2013 og så ind under september

Skal jeg så bare skrive derinde eller hva haha

Anmeld

1. marts 2013

Hailiesmom11

Trinebaby skriver:

Skal jeg så bare skrive derinde eller hva haha

Ja og så skriver jeg dig bare på listen, har lige opdatere t den så den skulle gerne ligge ude på væggen nu

Anmeld

1. marts 2013

Trinebaby

Hailiesmom11 skriver:

Ja og så skriver jeg dig bare på listen, har lige opdatere t den så den skulle gerne ligge ude på væggen nu

Så lykkedes det Hehe tak søde 

Anmeld

1. marts 2013

gravid?

hej med jer. 

Jeg er helt ny herinde... Og ved ikke engang om jeg er gravid, endnu

Jeg har alle symptomer på det, jeg er konstant træt, ømme bryster, hovedpine, skal tisse heletiden - kommer snart ikke ud fra toilettet, før jeg føler jeg skal igen. Utrolig oppustet mave hver eneste aften, jeg har taget 4 kg på, på to uger, har konstant kvalme, mit humør skifter som aldrig før, både min kæreste og jeg synes jeg har ændret meget på det sidste - herudover skredet noget mærkeligt i nederste etage, i maven.. Jeg får sådan nogle "kneb" , hvor i starten det var mest om aftenen, når jeg var gået i seng. Men nu er det oftere, de kommer flere gange dagligt og gennem hele dagen...

der er bare et stort MEN i det hele - alle tests jeg har taget, viser negative, og har endda været hos lægen to gange - også her var svarene negative. Næste uge skal jeg til scanning fordi de synes det er lidt mærkeligt... 

Mit spørgsmål går vel egentlig på, om der er nogen der har haft det som jeg, og hvor lang tid er der gået for jer alle, før I kunne teste positive? Jeg ved dikke engang hvornår min menes skal komme, min krop er helt ude af balance. Kan ikke rigtig finde rundt i noget, længere..  

Kærlig hilsen D.

Anmeld

1. marts 2013

MariaKyedDK

Trinebaby skriver:

hej de dejlige damer

da i fandt ud a i var gravide , hvor lang tid blev i ved med og teste ?

testede kun 1 gang

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.