teste:)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.957 visninger
46 svar
7 synes godt om
28. februar 2013

Trinebaby

hej de dejlige damer

da i fandt ud a i var gravide , hvor lang tid blev i ved med og teste ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. februar 2013

Ms.Momo

Profilbillede for Ms.Momo
så fik jeg to fredagsbørn; Victor 11.01.08 og Elise 11.04.14
Trinebaby skriver:

hej de dejlige damer

Jeg testede bragende positiv på en morgenurin så jeg testede ikke mere før de hos lægen...

Anmeld

28. februar 2013

Benjamins'mor

Jeg testede kun 1 gang, eftersom den var positiv med det samme kunne jeg ikke se hvorfor jeg skulle teste igen, resultatet ville alligevel ikke ændre sig.

Anmeld

28. februar 2013

Trinebaby

Benjamins'mor skriver:

Jeg testede kun 1 gang, eftersom den var positiv med det samme kunne jeg ikke se hvorfor jeg skulle teste igen, resultatet ville alligevel ikke ændre sig.

okay så det bare mig der ikk er normal :/ hehe

Anmeld

28. februar 2013

AnthonsMor

Trinebaby skriver:

hej de dejlige damer

kun fordi jeg var en idiot testede jeg i to uger efter Spildte vildt mange penge på det, men turde slet slet slet slet slet ikke tro på det

Vil ikke anbefale folk at tage mere end en test, medmindre den er MEGET SVAG positiv, så man lige kan se at den udvikler sig

Anmeld

28. februar 2013

Trinebaby

Martsbaby skriver:

kun fordi jeg var en idiot testede jeg i to uger efter Spildte vildt mange penge på det, men turde slet slet slet slet slet ikke tro på det

Vil ikke anbefale folk at tage mere end en test, medmindre den er MEGET SVAG positiv, så man lige kan se at den udvikler sig

jeg har også snart købt mig fattig i test men det er når man ikk føler sig gravid , sys jeg det giver ro i kroppen

Anmeld

28. februar 2013

AnthonsMor

Trinebaby skriver:

jeg har også snart købt mig fattig i test men det er når man ikk føler sig gravid , sys jeg det giver ro i kroppen

Jaa, men pas på med det.. En dag begynder HCG niveauet nemlig at falde, så vidt jeg har hørt, ved dog ikke om det passer.. Men det kan også være at din urin ikke er så koncentreret når du tester en dag, også bliver den måske ikke ligeså positiv, også bliver du jo naturligvis nok lidt urolig.. Så stol på, at du er gravid og nyd det! Og NYD at du ikke har nogle dumme symptomer

Anmeld

28. februar 2013

Trinebaby

Martsbaby skriver:

Jaa, men pas på med det.. En dag begynder HCG niveauet nemlig at falde, så vidt jeg har hørt, ved dog ikke om det passer.. Men det kan også være at din urin ikke er så koncentreret når du tester en dag, også bliver den måske ikke ligeså positiv, også bliver du jo naturligvis nok lidt urolig.. Så stol på, at du er gravid og nyd det! Og NYD at du ikke har nogle dumme symptomer

ja det har jeg også hørt tester heller ikk mere for skal til scanning den 12

Anmeld

28. februar 2013

AnthonsMor

Trinebaby skriver:

ja det har jeg også hørt tester heller ikk mere for skal til scanning den 12

Nå det var godt Hvor langt er du?

Anmeld

28. februar 2013

Trinebaby

Martsbaby skriver:

Nå det var godt Hvor langt er du?

er 10+4 du har snart ikk lang tid igen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.