teste:)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. februar 2013

BigHope13

Trinebaby skriver:

okay så det bare mig der ikk er normal :/ hehe

Jeg teste positiv efter lang tids kamp sidste torsdag. Der to jeg to styk fordi jeg bare ikke kunne tro det
fredag tog jeg også to
lørdag tog jeg en
og mandag tog jeg en
og så har jeg vidst taget min sidste test igår onsdag for den var så positiv at stregen ikke kunne blive tydligere
nu skal jeg til tidlig scanning i morgen og så håber jeg at jeg tør tro på det
så nej du ihvertfald ikke unormalt fordi du tester endnu eller har lyst til det. efter man har set et hav af negative test så er det bare tusind millioner gange sjovere at tisse når man ved der kommer to flotte røde streger

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. februar 2013

Trinebaby

BigHope13 skriver:

Jeg teste positiv efter lang tids kamp sidste torsdag. Der to jeg to styk fordi jeg bare ikke kunne tro det
fredag tog jeg også to
lørdag tog jeg en
og mandag tog jeg en
og så har jeg vidst taget min sidste test igår onsdag for den var så positiv at stregen ikke kunne blive tydligere
nu skal jeg til tidlig scanning i morgen og så håber jeg at jeg tør tro på det
så nej du ihvertfald ikke unormalt fordi du tester endnu eller har lyst til det. efter man har set et hav af negative test så er det bare tusind millioner gange sjovere at tisse når man ved der kommer to flotte røde streger

Ja det er de flotteste tO streger glad for det ikk kun er mig Hehe og held og lykkmenes i morgen det bliver spændende 

Anmeld

28. februar 2013

Kløver

Martsbaby skriver:

Jaa, men pas på med det.. En dag begynder HCG niveauet nemlig at falde, så vidt jeg har hørt, ved dog ikke om det passer.. Men det kan også være at din urin ikke er så koncentreret når du tester en dag, også bliver den måske ikke ligeså positiv, også bliver du jo naturligvis nok lidt urolig.. Så stol på, at du er gravid og nyd det! Og NYD at du ikke har nogle dumme symptomer

Jeg er test o man og har ikke passet her, prøvede for sjov og har kunne teste bragende positiv, både omkring uge 20, 25 og i 3 trimester, ville afprøve påstanden om faldene hcg skal så ikke kunne sige om andre ville kunne det samme, men har kunnet teste positiv meget sent i begge graviditeter

Anmeld

28. februar 2013

Trinebaby

Maja84 skriver:

Jeg er test o man og har ikke passet her, prøvede for sjov og har kunne teste bragende positiv, både omkring uge 20, 25 og i 3 trimester, ville afprøve påstanden om faldene hcg skal så ikke kunne sige om andre ville kunne det samme, men har kunnet teste positiv meget sent i begge graviditeter

Jeg testede i dag 10+4 og den sagde gravid så det gav virkelig ro i kroppen men nu det slut Hehe 

Anmeld

28. februar 2013

AnthonsMor

Maja84 skriver:

Jeg har faktisk ikke engang tænkt på at prøve
Da jeg havde været til NF var det hele bare i orden tænkte jeg, så gad jeg ikke spilde flere penge Havde brugt en del i forvejen

Synes bare jeg har hørt det, men det kan jo også variere nok, ligesom alt andet kan

Anmeld

28. februar 2013

Hailiesmom11

Jeg testede 3 dage i streg.. kunne ikke selv helt fatte det, for jeg var begyndt at sætte det lidt til side igen..
Men sjovt nok er jeg osse 10+4 men skal dog først scannes d. 18/3

Anmeld

28. februar 2013

Kløver

Martsbaby skriver:

Jeg har faktisk ikke engang tænkt på at prøve
Da jeg havde været til NF var det hele bare i orden tænkte jeg, så gad jeg ikke spilde flere penge Havde brugt en del i forvejen

Synes bare jeg har hørt det, men det kan jo også variere nok, ligesom alt andet kan

Jeg var jo heller ikke i tvivl, med mavespark og stor mave, var bare nysgerrig om skrønen holdte stik tror jeg begge gange er stoppet efter en uge med positiv test og bekræftelse af en digital

Anmeld

28. februar 2013

Trinebaby

Hailiesmom11 skriver:

Jeg testede 3 dage i streg.. kunne ikke selv helt fatte det, for jeg var begyndt at sætte det lidt til side igen..
Men sjovt nok er jeg osse 10+4 men skal dog først scannes d. 18/3

Ej hvor skægt så kan vi følges 

Anmeld

28. februar 2013

Hailiesmom11

Trinebaby skriver:

Ej hvor skægt så kan vi følges 

Ja det er lidt sjovt
Er du med i september termins gruppen?

Anmeld

1. marts 2013

Trinebaby

Hailiesmom11 skriver:

Ja det er lidt sjovt
Er du med i september termins gruppen?

NææhNææh det tror jeg ikk Hehe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.