teste:)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. februar 2013

simone_jacobsen

Trinebaby skriver:

hej de dejlige damer

da i fandt ud a i var gravide , hvor lang tid blev i ved med og teste ?

Lavede 1 svag positiv og fik dagen efter bekræftet hos lægen. Syntes personligt, at det er spild af penge at teste flere gange. Positiv = gravid (i 99,9% af tilfældene).

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. februar 2013

Trinebaby

simone_jacobsen skriver:

Lavede 1 svag positiv og fik dagen efter bekræftet hos lægen. Syntes personligt, at det er spild af penge at teste flere gange. Positiv = gravid (i 99,9% af tilfældene).

er det helt bestemt også

Anmeld

28. februar 2013

AnthonsMor

Trinebaby skriver:

er 10+4 du har snart ikk lang tid igen

Nå jamen så er det jo NF du skal til? Ih det bliver så spændende! Jeg var bare nervøs inden, ligesom når man skal til eksamen Også kom vi ind og så den fineste lille baby Det er stort, du skal bare glæde dig!

Nej har termin om en uge! Håber han snart melder sin ankomst, selvom jeg dog ikke tror det

Anmeld

28. februar 2013

Trinebaby

Martsbaby skriver:

Nå jamen så er det jo NF du skal til? Ih det bliver så spændende! Jeg var bare nervøs inden, ligesom når man skal til eksamen Også kom vi ind og så den fineste lille baby Det er stort, du skal bare glæde dig!

Nej har termin om en uge! Håber han snart melder sin ankomst, selvom jeg dog ikke tror det

ja , ej jeg er så spændt , glæder mig sådan til og se den lille ej en uge det jo snart , bliver spændende og se den lille trold glæder mig til og se billeder

Anmeld

28. februar 2013

AnthonsMor

Trinebaby skriver:

ja , ej jeg er så spændt , glæder mig sådan til og se den lille ej en uge det jo snart , bliver spændende og se den lille trold glæder mig til og se billeder

Vi glæder os også helt vildt! Især også til at se hvordan han ser ud, det er jo ret spændende

Anmeld

28. februar 2013

Trinebaby

Martsbaby skriver:

Vi glæder os også helt vildt! Især også til at se hvordan han ser ud, det er jo ret spændende

ej det forstår jeg virkelig godt han bliver gude smuk

Anmeld

28. februar 2013

FrkZier

Trinebaby skriver:

hej de dejlige damer

da i fandt ud a i var gravide , hvor lang tid blev i ved med og teste ?

jeg tog en bragende positiv test and thats it

Anmeld

28. februar 2013

Trinebaby

FrkZier skriver:

jeg tog en bragende positiv test and thats it

årrh hvor skønt

Anmeld

28. februar 2013

Clisolka

Jeg tog 2 herhjemme den samme dag - ugen efter tog jeg en til, den var sørme også positiv, så stoppede jeg 

Jeg fik efterfølgende taget 2 ved lægen: 1 ved min årskontrol ved min sukkersyge, de skulle være 100 % sikre på jeg var gravid, for så måtte jeg ikke få min medicin mere og den sidste fik jeg taget da jeg fik lavet vandrejournal 

Anmeld

28. februar 2013

Trinebaby

Babymor2010 skriver:

Jeg tog 2 herhjemme den samme dag - ugen efter tog jeg en til, den var sørme også positiv, så stoppede jeg 

Jeg fik efterfølgende taget 2 ved lægen: 1 ved min årskontrol ved min sukkersyge, de skulle være 100 % sikre på jeg var gravid, for så måtte jeg ikke få min medicin mere og den sidste fik jeg taget da jeg fik lavet vandrejournal 

Det skønt Hehvinånd også hellere stoppe nu  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.